Kto powiedział, że jeśli bukiet to tylko kwiatowy? KFC podsumowuje Dzień Kobiet 2020

Informacja Prasowa - 09.03.2020
293

Kto powiedział, że jeśli bukiet to tylko kwiatowy? KFC podsumowuje Dzień Kobiet 2020

KFC po raz kolejny wykorzystało okazję do świętowania – tym razem celebrując Dzień Kobiet. Marka stworzyła niecodzienny pomysł na prezent wyjątkowy: pyszny bukiet ze… stripsów. Bo najlepsze bukiety, to te które można po prostu zjeść! KFC podzieliło się ideą ze swoimi fanami, zamieszczając w kanałach społecznościowych marki instrukcję, jak krok po kroku przygotować oryginalny podarunek. Panowie mogli wykazać się swoimi zdolnościami manualnymi, tworząc takie dzieło samodzielnie, a następnie zaskoczyć nim swoje Panie.

Dzień Kobiet to święto, do którego część z nas podchodzi dziś z pewną rezerwą. W czasach PRL-u tradycją było obdarowywanie Pań obowiązkowym zestawem podarunkowym: goździk plus cieliste rajstopy – miło i praktycznie, ot taki nierozłączny duet. Rajstopy, chyba przez swój brak romantyzmu, wyszły już z prezentowego „must have”. Teraz im zabawniej i kreatywnie podejdą do zagadnienia panowie w tym dniu, tym lepiej.

KFC stworzyło na Dzień Kobiet zaskakującą aktywację. Dla wszystkich wspaniałych Pań (pamiętając również o ich Panach) marka przygotowała instrukcję zbudowania bukietu ze specjału restauracji: stripsów. Wystarczyło tylko kilka podstawowych składników by wyczarować bukiet z pysznych kawałków kurczaka w chrupiącej panierce: kubełek 11/11 (11 stripsów do bukietu i 11 hot wingsów dla Panów, aby mieli siłę do pracy J), długie patyczki do szaszłyków, wstążka w ulubionym kolorze i papier do pakowania kwiatów. Po kilku chwilach cierpliwego nabijania, wspomożonego odpowiednią dostawą energii, piękny, a przede wszystkim pyszny prezent był gotowy.

Na temat tegorocznej aktywacji na Dzień Kobiet wypowiedział się KFC Buzz & Appreciation Manager w AmRest, Szymon Dyjach:

KFC, świętując Dzień Kobiet, chciało w tym roku już po raz kolejny zaskoczyć swoich fanów. Chcieliśmy zderzyć tradycyjne podejście do obchodzenia tego  święta, z tym co najbliższe sercu marki. W ten sposób powstał pomysł by połączyć to co oczywiste – kwiatowy bukiet – z tym co najbardziej charakterystyczne dla naszej sieci – kurczak w chrupiącej panierce, tworząc podarunek wyjątkowy: BUKIET ZE STRIPSÓW. A co w pomyśle najlepsze? Każdy może podjąć się wyzwania i zbudować swój własny bukiet, ale przede wszystkim nie musi martwić się, że coś nie wyjdzie, bo w końcu nie ważne jak wygląda, ważne jak smakuje – a o to zadbaliśmy już my. Rozwiązanie jest na tyle unikalne, że można wykorzystać je nie tylko 8 marca, ale też na wiele innych okazji.

Tak jak na co dzień, również przy tworzeniu tegorocznej aktywacji na Dzień Kobiet, KFC pragnęło zapewnić maksimum rozrywki swoim fanom, tym razem angażując ich osobiście. A czy jest cokolwiek, co sprawi więcej radości niż pyszny kurczak w chrupiącej, od lat pilnie strzeżonej panierce KFC, podany w formie bukietu?

Sobotni post na fanpage’u KFC na Facebooku [LINK]: „Idealny prezent na Dzień Kobiet? Kwiaty Fajnie Chrupiące! Tylko jak to przygotować? Sprawdźcie nasz tutorial i dajcie znać od kogo chcielibyście dostać taki Bucket Bukiet”w ciągu zaledwie dwóch dni dotarł do niemal 1 miliona użytkowników! Udostępniono go prawie 200 razy, zareagowało na niego ponad 2,9 tysiąca użytkowników, a blisko 3 tysiące zostawiło komentarze.Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

Comments

comments

293
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...