Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 6 marca
Zgłoszenia do Young Creatives Cannes już trwają! To konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, a przy okazji zdobyć doświadczenie i porównać się rówieśnikami z branży. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 6 marca.
Young Creatives od niemal 25 lat pozwala wydobyć na światło dzienne świeżość i oryginalność w myśleniu o komunikacji marketingowej młodych osób. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzą się z prawdziwymi briefami klientów w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media oraz Clients. Przewidziane są również dwie kategorie specjalne – Open TikTok oraz Open Shutterstock. Prace zgłoszonych teamów będą oceniać doświadczeni dyrektorzy kreatywni, stratedzy, reżyserzy, marketerzy oraz designerzy.
Zasady udziału są proste: zainteresowani zgłaszają się w 2-osobowych zespołach w jednej z kategorii. Zadanie przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie, a na opracowanie konceptu mają 24h lub 48h. Konkurs przeznaczony jest dla pracowników agencji reklamowych, pr-owych, domów mediowych oraz działów marketingowych po stronie klienta, urodzonych po 24 czerwca 1992 roku.
W tym roku w składzie jury zasiądą:
Media – Paulina Złotnicka, Rozgłos;
PR – Katarzyna Życińska, 38 Content Communication;
Print/Film – Tomasz Zieliński, DDB Warszawa;
Clients – Małgorzata Drozdowska, FCB&TheMilkman;
Digital – Michał Bucholc, Gong;
Design – Kaja Dobrzańska, Good Goods Club, Yope;
Gala uroczystego wręczenia nagród odbędzie się 20 kwietnia w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.
Podczas konkursu wyłonimy 14 laureatów, którzy w czerwcu będą reprezentować nasz kraj na międzynarodowych finałach Young Lions w Cannes podczas największego festiwalu kreatywności Cannes Lions Festival of Creativity.
Więcej informacji na stronie: https://ktr.org.pl/artykuly/zgloszenia-do-young-creatives-cannes-2023-ruszyly
Organizatorzy: Cannes Lions, Young Creatives, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: Shutterstock, UprightMusic, ZFPR, Polot, Wyraz, Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie, TikTok
Comments
