„Książki. Magazyn do słuchania” – cykl podcastowy Michała Nogasia już od soboty na Wyborcza.pl

Informacja Prasowa - 08.10.2021
207

"Książki. Magazyn do słuchania" - cykl podcastowy Michała Nogasia już od soboty na Wyborcza.pl

„Książki. Magazyn do słuchania” – cykl podcastowy Michała Nogasia już od soboty na Wyborcza.pl

9 października 2021 r. ruszy nowy cykl w ramach podcastu Wyborcza.pl „8:10” – „Książki. Magazyn do słuchania”. Złożą się na niego długie, niespieszne rozmowy Michała Nogasia z twórcami literatury, dostępne dla wszystkich internautów w serwisie i na platformach podcastowych w każdą sobotę. W pierwszym odcinku gościem Wyborcza.pl będzie Mariusz Szczygieł.
Od końca 2019 r. na Wyborcza.pl – od poniedziałku do piątku rano – pojawia się podcast „8:10”, w którym dziennikarze „Wyborczej” i Wyborcza.pl komentują najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie, polecają wydarzenia kulturalne oraz opowiadają o swoich tekstach. W ramach podcastu dostępny jest cykl „Jutronauci” poświęcony trendom przybliżającym nas do przyszłości i będący częścią programu „Gazety Wyborczej” pod tym samym tytułem.
Od października 2021 r. w ramach podcastu „8:10” będzie można także słuchać nowego cyklu „Książki. Magazyn do słuchania”, tym razem związanego z tytułem „Książki. Magazyn do czytania”, tworzonym przez redakcję „Wyborczej”. Gospodarzem serii podcastowej będzie Michał Nogaś, który w każdym odcinku porozmawia z autorkami, autorami, tłumaczkami, tłumaczami, ilustratorkami i ilustratorami m.in. o ich dziełach, planach i pomysłach.
Nowy odcinek cyklu „Książki. Magazyn do słuchania” będzie dostępny w każdą sobotę, co sprawi, że podcast „8:10” publikowany będzie od poniedziałku do soboty.
Odcinków serii będą mogli słuchać wszyscy internauci na Wyborcza.pl, w aplikacji „Wyborczej”, na tokfm.pl, w Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i na platformie YouTube.
Wydawczynią podcastu „Książki. Magazyn do słuchania” jest Martyna Turska.  Twórcy audycji zachęcają wydawców książek do współpracy przy kolejnych odcinkach cyklu.
Oprócz tego w serwisie Wyborcza.pl dostępne są podcasty „Mistrzowie Słowa” oraz podcasty „Wysokich Obcasów”.

Comments

comments

207
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...