Krzysztof Romański zastępcą redaktora naczelnego trójmiejskiej “Wyborczej” 

Informacja Prasowa - 04.12.2024
234

Od początku grudnia br. obowiązki zastępcy redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej" w Trójmieście przejął Krzysztof Romański

Krzysztof Romański, związany jest z redakcją „Wyborczej” od blisko 10 lat. Zastąpił na tym stanowisku Michała Jamroża. 
 
Krzysztof Romański już od lat jest blisko najważniejszych projektów, zadań i decyzji, jakie zapadają w naszej redakcji. Jest świetnym dziennikarzem, wiele razy udowodnił też swoje umiejętności i profesjonalizm w działaniach organizacyjnych i menedżerskich. Cieszę się, że będziemy blisko współpracować i życzę mu, jako miłośnikowi żeglowania, wielu sukcesów w tym nowym rejsie – mówi Grzegorz Kubicki, redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” w Trójmieście.
Krzysztof Romański początkowo łączył obecność na łamach trójmiejskiej „Gazety Wyborczej” z funkcją kierownika działu promocji, a od dwóch lat skupia się na pisaniu. Zajmuje się inwestycjami, urbanistyką, rynkiem nieruchomości i gospodarką morską. Szczególnie bliskie jest mu żeglarstwo. Stworzył m.in. cykl reportaży z wypraw najsłynniejszymi żaglowcami: kolumbijską „Glorią”, amerykańskim „Eaglem” czy brazylijskim „Cisne Branco”. Jest też autorem dwóch książek: „Pogoria. Legenda Żaglowca” oraz „Fryderyk Chopin. Etiuda Brygowa”.
Krzysztof Romański to znakomity organizator, pełen energii i nowych pomysłów. Jestem pewna, że świetnie poradzi sobie na nowym stanowisku – mówi Paula Skalnicka, szefowa redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”. – Będzie też mógł kontynuować pracę nad reportażami i innymi większymi formami dziennikarskimi.
Michał Jamroż zakończył pracę w „Wyborczej” po blisko 18 latach. W trójmiejskiej redakcji pracował jako dziennikarz, a następnie zastępca redaktora naczelnego.

13.08.2022 Gdansk . Krzysztof Romański szef promocji w Gazecie Wyborczej trójmiasto ( pisze o zeglarstwie )
Fot. Martyna Niećko / Agencja Wyborcza.pl

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...