Krzysiek Golonka, największy sportowy influencer na polskim YouTube, dołącza do sieci

Informacja Prasowa - 29.06.2018
119

Krzysiek Golonka, największy sportowy influencer na polskim YouTube, dołącza do sieci

Do sieci partnerskiej TalentMedia dołączył Krzysiek Golonka, największy polski influencer tworzący sportowy video content na YouTube. Kanał Trenuj z Krzychem stale plasuje się w TOP 50 największych i jednocześnie najpopularniejszych kanałów na YT, subskrybuje go ponad 1,1 mln osób. Tworzone przez Krzyśka treści wyświetlono prawie 165 mln razy. Swoich filmach porusza tematykę dotyczącą sportu i aktywności fizycznej skupionej głównie wokół piłki nożnej. Widzowie na co dzień mogą ćwiczyć z Krzyśkiem według przygotowanych przez niego planów treningowych i uczyć się piłkarskich trików. W jego programach wielokrotnie gościli znani YouTuberzy, gamerzy i gwiazdy futbolu. Krzysiek jest też Mistrzem Świata Trików Piłkarskich.

Krzysiek Golonka

– Z TalentMedia mieliśmy już okazję współpracować przy kampaniach dla różnych klientów, więc zdążyliśmy się poznać i sprawdzić w działaniu. Zespół TalentMedia to profesjonaliści w każdym calu, doskonale znający się na video marketingu i prowadzeniu biznesu. Istotne jest dla mnie też to, że sieć ma silny zespół kreatywny i produkcyjny, który zawsze służy wsparciem. Jestem przekonany, że nawiązanie współpracy z takimi fachowcami pomoże mi w dalszym rozwoju kanału i tworzeniu treści na najwyższym poziomie – komentuje Krzysiek Golonka.

Krzysiek Golonka dotychczas związany był z siecią Gamellon.

– Cieszę się, że udało nam się nawiązać współpracę z Krzyśkiem. Jego kanał jest absolutnym fenomenem na YouTube i przykładem tworzenia świetnego, angażującego contentu. Krzysiek jest dojrzałym influencerem, tym bardziej cieszy fakt, że dołączyć do nas, a my mogliśmy mu zaproponować warunki, które pomogą mu w rozwoju dalszej kariery – komentuje Lidija Vukić, Managing Partner TalentMedia.

Po dołączeniu do sieci kanału Trenuj z Krzychem, w TalentMedia na tę chwilę zrzeszonych jest 100 kanałów, które łącznie mają 26 mln subskrypcji.

Comments

comments

119
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...