
KRRiT chce przeanalizować ofertę programową mediów publicznych, szuka odpowiedniej firmy
Informacja Prasowa - 25.04.2017
string(122) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/04/Warsaw_-_TVP_building_B_front-1200x500.jpg');"
string(96) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/04/Warsaw_-_TVP_building_B_front-1200x500.jpg"
KRRiT chce przeanalizować ofertę programową mediów publicznych, szuka odpowiedniej firmy
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poszukuje firmy, która oceni ofertę mediów publicznych – podaje Presserwis.
Analiza przeprowadzona przez wybraną firmę ma ocenić stopień i sposób realizacji zadań programowych publicznej telewizji i radia. Ponadto zbadać ma zgodność planów programowych z ustaleniami z KRRiT-em.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 9 maja. Analiza ma objąć stacje telewizyjne: TVP 1 i TVP 2; radiowe: Program III Polskiego Radia, Polskie Radio 24, mazowieckie Radio dla Ciebie, Radio Merkury z Poznania, Radio Katowice i Radio Łódź.
Źródło: Presserwis
Zobacz:
KRRiT nałożyła kary na Kino Polska TV S.A. i ITI Neovision S.A.
Polskie Radio ogłasza przetarg na realizację i obsługę trasy „Lato z Radiem”
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
