KRRiT chce przeanalizować ofertę programową mediów publicznych, szuka odpowiedniej firmy

Informacja Prasowa - 25.04.2017
266

KRRiT chce przeanalizować ofertę programową mediów publicznych, szuka odpowiedniej firmy

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poszukuje firmy, która oceni ofertę mediów publicznych – podaje Presserwis. 

Analiza przeprowadzona przez wybraną firmę ma ocenić stopień i sposób realizacji zadań programowych publicznej telewizji i radia. Ponadto zbadać ma zgodność planów programowych z ustaleniami z KRRiT-em.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 9 maja. Analiza ma objąć stacje telewizyjne: TVP 1 i TVP 2; radiowe: Program III Polskiego Radia, Polskie Radio 24, mazowieckie Radio dla Ciebie, Radio Merkury z Poznania, Radio Katowice i Radio Łódź.

Źródło: Presserwis

Zobacz:

KRRiT nałożyła kary na Kino Polska TV S.A. i ITI Neovision S.A.

Polskie Radio ogłasza przetarg na realizację i obsługę trasy „Lato z Radiem”

Comments

comments

266
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...