Jak podawaliśmy Fundacja Identitas ogłosiła w maju przetarg na obsługę kampanii Nagrody Identitas.
Krótka lista agencji na obsługę Nagrody Identitas.
Jak podawaliśmy Fundacja Identitas ogłosiła w maju przetarg na obsługę kampanii Nagrody Identitas.
Nagroda Identitas jest przyznawana corocznie od początku 2014 r. najlepszej książce poprzedniego roku. Zgłaszane mogą być prace z szeroko pojętego obszaru polskiej humanistyki. Jury przyznaje jedną nagrodę główną w dziedzinie humanistyki i literatury pięknej, drugą nagrodę główną w obszarze historii, a także do trzech nagród specjalnych. Jest jedną z najwyższych nagród w obszarze humanistyki.
Celem nowej kampanii Nagrody Identitas jest dalszy wzrost znajomości marki własnej oraz wzbogacanie wizerunku partnerów/sponsorów o wartości kulturalne w obszarze pro bono.
Grupą docelową są przede wszystkim osoby już czytające : 70% kobiet, wiek 30-50, wykształcenie wyższe, zamieszkujące miasta pow. 75 tys. mieszk., czytające ponad 10 książek rocznie, korzystające z czytników (15%), czytające magazyny opinii (70%), pracujące (95%) najczęściej w korporacjach (40%), kulturze (25%), nauce (15%).
Przetarg ma charakter zamknięty. Zaproszono do niego dziewiec dużych i średniej wielkości agencji reklamowych cieszących się w ostatnich dwóch latach ponadprzeciętną ilością wyróżnień branżowych i udanych kampanii wizerunkowych.
Wczoraj zarząd Fundacji określił krótką listę agencji, z którymi będzie kontynuował rozmowy. Agencje te to NoArt i Brain.
Ostatecznego wyboru Fundacja dokona do połowy lipca.
W Jury Nagrody znajdują się między innymi profesorowie Andrzej Paczkowski, Andrzej Chwalba i Maciej Urbanowski, a także Paweł Lisicki. Prezesem Fundacji jest Tomasz Kaźmierowski, a dyrektorem literackim Renata Chołuj.