|
Kino Polska, należący do Grupy Kino Polska, jedyny kanał telewizyjny, dedykowany wyłącznie polskim filmom i serialom, rozpoczął w grudniu kampanię wizerunkową. Jej celem jest zachęcenie do oglądania stacji pokolenia Millenialsów, poprzez współpracę z influencerami i promowanie nowszych produkcji z ramówki kanału. Do współpracy zostali zaangażowani twórcy, których treści w mediach społecznościowych kierowane są do młodszej widowni. Kampania wsparta jest również dodatkowymi działaniami promocyjnymi. |
|
Koncept kreatywny kampanii zbudowany jest wokół hasła „Kręci Cię polskie kino? Chyba się dogadamy”. Jej celem jest zachęcenie widzów w wielu 30-45 lat (pokolenie Millenialsów) do oglądania polskich filmów w Kino Polska, jak również regularnego włączania kanału, gdy tylko poczują ochotę na dobre, polskie kino. W bogatej ofercie stacji znajdują się zarówno starsze filmy, takie jak kultowy „Znachor”, „Sztos”, czy „Janosik”, jak i nowsze produkcje, a wśród nich m.in.: „Cicha noc”, „Disco Polo”, czy głośny „Kler”.
Do współpracy w ramach kampanii zostali zaangażowani twórcy internetowi – influencerzy, którzy pokazują, jak polskie kino towarzyszy nam w życiu na co dzień i stanowi integralną część popkultury. W specjalnie stworzonych autorskich materiałach nawiązują do popularnych cytatów bądź kultowych scen z polskiej kinematografii. W ten sposób uświadamiają odbiorcom, jak duży wpływ polskie kino ma na otaczającą nas rzeczywistość i jak często się nim inspirujemy. Dodatkowo, poprzez charakterystyczny gest kadrowania, do którego nawiązuje logotyp stacji, zachęcają do odkrywania bogatej oferty Kino Polska i jej nowszych produkcji.
– Postawiliśmy na współpracę z influencerami, ponieważ chcemy odmłodzić wizerunek Kino Polska i dotrzeć do nowych widzów. Niedawno odświeżyliśmy oprawę kanału, który zyskał nową identyfikację wizualną i muzyczną. W obecnie prowadzonej kampanii podkreślamy, że kanał posiada w ofercie dużo produkcji z ostatnich lat, nie tylko starsze, klasyczne filmy. Kręci nas polskie kino i chcielibyśmy by grono widzów stale poszerzało się o nowe grupy odbiorców. – mówi Patrycja Gałązka-Struzik, Chief Marketing & Digital Officer w SPI International.
Prowadzone działania obejmują współpracę z influencerami w mediach społecznościowych, jak również kampanię telewizyjną oraz autopromocję i cross-promocję na kanałach telewizyjnych. Wsparcie stanowią działania promocyjne prowadzone u operatorów kablowych i satelitarnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Havas Media, a koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez Havas Play. W przygotowanych kreacjach reklamowych zostały wykorzystane filmy, które można oglądać w Kino Polska. Na kanale YouTube Telewizja Kino Polska można zobaczyć spot reklamowy wykorzystany w kampanii, która potrwa do końca stycznia.
W grudniu w Kino Polska widzowie mogli obejrzeć m.in. kultowy film „Znachor”, komediodramat „Cicha noc”, czy film „Disco Polo”. Nowy Rok Kino Polska przywitało premierą komedii obyczajowej „Biały potok”, a kilka dni później stacja pokazała po raz pierwszy wielokrotnie nagradzany film Wojciecha Smarzowskiego „Kler”, który widzowie będą mogli obejrzeć również 10 stycznia o 22:10. W styczniu na widzów czekają jeszcze takie filmy, jak m.in. „Yuma” (10 stycznia o godz. 20:00), „Juliusz” (16 stycznia o godz. 20:00), czy „Obława” (29 stycznia o godz. 20:00). |
|
|