Kreatywny awans w Leo Burnett Warsaw
Od początku kwietnia Maciej Porębski, dotychczasowy Dyrektor Kreatywny, objął stanowisko Executive Creative Directora w agencji Leo Burnett.
Porębski z Leo Burnett związany jest od 18 lat. Od 2013 roku pełnił w niej funkcję dyrektora kreatywnego. Wcześniej przez długi czas jako Creative Group Head odpowiadał za kreacje dwóch kategorii P&G w regionie CEE i Rosji.
– Mam przyjemność współpracować z Maćkiem od 18 lat. Jest on wybitnym i kreatywnym twórcą świetnych, docenianych w Polsce i na świecie kampanii. Jego awans to naturalny krok w rozwoju naszej agencji. Cieszę się, że mogę pracować z tak utalentowaną osobą – mówi Hanna Jackowska, Managing Director Leo Burnett Warszawa.
Na równoległym stanowisku w agencji pracuje Jacek Szulecki, który do Leo Burnett dołączył w październiku 2017 roku.
Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Agencja należy do Publicis Groupe.