Krakowska agencja PR Inspiration świętuje 10-lecie współpracy z Galerią Krakowską

Informacja Prasowa - 27.12.2019
148

Krakowska agencja PR Inspiration świętuje 10-lecie współpracy z Galerią Krakowską

Długotrwała współpraca z Klientem daje nam olbrzymią satysfakcję i bezcenne doświadczenie. Współpracę rozpoczęliśmy w 2009 roku. Zaczynaliśmy od media relations– mówi Karina Grygierek, dyrektor zarządzający PR Inspiration. Dzisiaj agencja, oprócz działań skierowanych do mediów, zarządza wszystkimi kanałami Galerii w mediach społecznościowych, organizuje kampanie wizerunkowe, dba o relacje ze społecznością lokalną. Zapewniamy kompleksowe usługi public relations, w tym obsługę mediów społecznościowych. Założony przez nas profil Galerii Krakowskiej na Facebooku był pierwszym profilem wśród centrów handlowych w Krakowie i jednym z pierwszych w Polsce. Wiedzieliśmy, że to jest doskonały kanał, przez który możemy przekazać własne komunikaty– dodaje Karina Grygierek. Obecnie fanpage liczy prawie 100 000 fanów i znajduje się w czołówce profili w branży pod względem zaangażowania i liczby fanów. Dodatkowo agencja prowadzi działania na Instagramie oraz Twitterze.

 

Przez 10 lat współpracy agencja zrealizowała wiele projektów wizerunkowych, m.in. międzynarodowy konkurs „Mall Wall Art” na mural na elewacji Galerii (nagroda Złoty Spinacz, nagroda główna za kampanię PR Polskiej Rady Centrów Handlowych) czy Krakowski Szlak Street Artu (wyróżnienie Krakowskiej Organizacji Turystycznej) – wycieczki szlakiem krakowskich murali. Jednym ze sztandarowych działań agencji PR Inspiration dla Galerii Krakowskiej była pierwsza na taką skalę w Polsce akcja street fashion pt. „Przyłapani na modzie” (wyróżnienie w konkursie Złoty Spinacz). Projekt prowadzony był 8 lat i polegał na poszukiwaniu wśród klientów Galerii Krakowskiej osób w ciekawych stylizacjach. Sylwetki osób były prezentowane w kanałach społecznościowych oraz na łamach wybranych mediów.

 

Nasza wieloletnia współpraca z Galerią Krakowską pokazuje, jak ważne jest zaufanie pomiędzy Klientem a Agencją. A zaufanie buduje się latami, bazując na dostarczaniu profesjonalnych usług. Oferując usługi na najwyższym poziomie, cały czas ten poziom trzeba utrzymywać, rozwijać się. Przed nami duże wyzwania – rozwój i ewolucja mediów społecznościowych, automatyzacja komunikacji – nasz zespół jest gotowy, aby sprostać tym wyzwaniom– mówi Karina Grygierek, dyrektor zarządzający PR Inspiration.

 

Od lewej: Marcin Grygierek - Dyrektor generalny PR Inspiration, Karina Grygierek - Dyrektor zarządzający PR Inspiration, Jarosław Szymczak - Dyrektor Galerii Krakowskiej

Od lewej: Marcin Grygierek – Dyrektor generalny PR Inspiration, Karina Grygierek – Dyrektor zarządzający PR Inspiration, Jarosław Szymczak – Dyrektor Galerii Krakowskiej

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...