Kosmiczna oferta w nowej kampanii reklamowej Alior Banku

Informacja Prasowa - 16.10.2019
19

Kosmiczna oferta w nowej kampanii reklamowej Alior Banku

„Doceniamy twoją aktywność na koncie” – pod tym hasłem wystartowała nowa kampania reklamowa Alior Banku. Jej celem jest docenienie aktywnych klientów, którzy korzystają z Konta Jakże Osobistego oraz karty. W zamian mają możliwość otrzymania nieoprocentowanej pożyczki. Za kreację kampanii, która obejmie telewizję, internet oraz outdoor, odpowiada agencja PZL.

W nowej odsłonie reklamowej oprócz znanego pana w meloniku pojawiają się przybysze z kosmosu. Tym niecodziennym gościom po trudnym lądowaniu na Ziemi potrzebne jest wsparcie finansowe. Z pomocą przychodzi bohater banku. Okazuje się, że kosmici są aktywnymi klientami Konta Jakże Osobistego. Z prędkością światła, za pomocą aplikacji mobilnej Alior Banku, dopasowują do swoich oczekiwań oferowane korzyści. I właśnie dla takich aktywnych klientów, którzy korzystają z konta i karty, bank proponuje nieoprocentowaną pożyczkę.

Kampania ma zachęcić nowych, ale i dotychczasowych klientów do częstszego korzystania z Konta Jakże Osobistego oraz karty. To właśnie ich finansową aktywność chcielibyśmy docenić pożyczką bez oprocentowania– mówi  Paweł Kapias, dyrektor Działu Kredytów NiezabezpieczonychAlior Banku –Zależy nam bowiem na budowaniu długoterminowych relacji z naszymi klientami. Docenianie obecnych jest na to właściwym sposobem– dopowiada Krzysztof Konieczka, dyrektor Działu Daily Banking.

 

Spoty 30- i 15- sekundowe komunikujące „kosmiczną ofertę” będą emitowane zarówno w stacjach ogólnopolskich, jak i kanałach tematycznych. Oprócz działań w telewizji zaplanowane są również aktywności w serwisach VOD, w internecie oraz w mediach społecznościowych. Planowane są również dodatkowe spoty zachęcające do bankowania z Alior Bankiem.

17 października wystartuje reklama zewnętrzna, w ramach której spot reklamowy będzie emitowany na ekranach LED umieszczonych na ulicach dużych miast, lotniskach i w salonach prasowych. Materiał będzie wyświetlany w 150 lokalizacjach, na 182 ekranach.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, natomiast kreacje digital agencja Sympatico. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy METS.

Warunkiem skorzystania z nieoprocentowanej pożyczki są comiesięczne jednorazowe wpływy na konto w wysokości min. 1500 zł i płatności kartą na min. 300 zł. RRSO wynosi 9,9%.

 

Comments

comments

19
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...