string(126) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/02/Danone_group_logo-copy-sidebyside-1200x500.jpg');"
string(100) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/02/Danone_group_logo-copy-sidebyside-1200x500.jpg"
„Odkrywaj kosmos z Danonkiem” - kampania
Motywem przewodnim jesiennej kampanii Danonków jest kosmos. W nowej kampanii Danone wykorzystuje aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.
Marka po raz pierwszy wykorzystała do promocji nowe technologie. By przemierzyć galaktykę z Danonkiem wystarczy w aplikacji Shazam zeskanować specjalny kod VR umieszczony na opakowaniach produktów formy Danone. Działania promocyjne opatrzone są hasłem „Odkrywaj kosmos z Danonkiem”. Wsparciem dla promocji jest ogólnopolska kampania TV zaczynająca się w październiku. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R oraz VML. Zakupem mediów zajął się Mediacom, za działania digital odpowiada agencja K2, a wsparcie PR zapewniła agencja LoveBrands Relations.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
