„Kosmiczna” kampania Danone

Redakcja PR - 15.10.2018
110

„Odkrywaj kosmos z Danonkiem” - kampania

Motywem przewodnim jesiennej kampanii Danonków jest kosmos. W nowej kampanii Danone wykorzystuje aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.

Marka po raz pierwszy wykorzystała do promocji nowe technologie. By przemierzyć galaktykę z Danonkiem wystarczy w aplikacji Shazam zeskanować specjalny kod VR umieszczony na opakowaniach produktów formy Danone. Działania promocyjne opatrzone są hasłem „Odkrywaj kosmos z Danonkiem”. Wsparciem dla promocji jest ogólnopolska kampania TV zaczynająca się w październiku. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R oraz VML. Zakupem mediów zajął się Mediacom, za działania digital odpowiada agencja K2, a wsparcie PR zapewniła agencja LoveBrands Relations.

Comments

comments

110
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...