Korpus Solidarności apeluje – Włączcie się w pomaganie na dobre!

Informacja Prasowa - 12.10.2021
156

Korpus Solidarności apeluje - Włączcie się w pomaganie na dobre!

KORPUS SOLIDARNOŚCI APELUJE – WŁĄCZCIE SIĘ W POMAGANIE NA DOBRE!

Startuje nowa kampania promująca wolontariat długoterminowy realizowana przez Narodowy Instytut Wolności. Kampania jest kontynuacją działań zapoczątkowanych w 2019 roku i prowadzonych dotychczas pod hasłem „Pomagaj nie raz a cały czas”. Głównym celem naszej komunikacji jest zachęcenie do stałego wspierania osób i środowisk potrzebujących pomocy. W świecie ciągłych zmian, tysięcy bodźców i możliwości chcemy promować takie wartości jak stałość, wytrwałość w postanowieniach i konsekwencja w działaniu.

Chcemy czynnie wspierać wolontariuszy w ich codziennym rozwoju – zachęcamy do samodoskonalenia i odnajdywania satysfakcji w odpowiedzialności za stałe działania. – mówi Michał Rulski, zastępca dyrektora Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, operatora Programu Wspierania i Rozwoju Wolontariatu Długoterminowego Korpus Solidarności. W promowanie wolontariatu stałego włączyli się również ci, którzy o sile pomagania wiedzą najwięcej – laureaci konkursu „Wolontariusz Roku”, organizowanego corocznie przez Korpus Solidarności.

Rozmowy z nimi są częścią kampanii, a ich celem jest pokazanie, że wolontariat jest dla każdego i pozwala odnaleźć w nim to, co w życiu najcenniejsze – przyjaźń, szacunek, wdzięczność oraz poczucie własnej wartości. Zależało nam, żeby kampania była pełna dobrej energii i właśnie na dobrych emocjach zbudowaliśmy nasz przekaz. Chcieliśmy pokazać, że to co dobre warto w życiu powtarzać i cieszyć się wspieraniem innych na co dzień. Wolontariat to często odpowiedzialna i wymagająca praca, ale też ogromna satysfakcja i naturalny bodziec do doceniania własnego szczęścia – rodziny, przyjaciół, zdrowia i nieskończonych możliwości, które są dostępne dla każdego ochotnika – mówi Dariusz Pietrowski, kierownik Biura Korpusu Solidarności w NIW-CRSO.

W ramach kampanii powstała komunikacja w mediach społecznościowych oraz spot radiowy emitowany w stacjach ogólnopolskich. Za koncepcję oraz realizację działań odpowiada agencja Twożywo. Kampania została zrealizowana na zlecenie Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...