Koral pierwszą marką lodów z oficjalnym kontem na TikToku

Informacja Prasowa - 31.03.2020
180

Koral pierwszą marką lodów z oficjalnym kontem na TikToku

Marka Koral stworzyła oficjalne konto w serwisie TikTok i tym samym stała się pierwszą marką lodową w Polsce, która zdecydowała się uruchomić komunikację z polską społecznością video w aplikacji TikTok. – W najbliższym czasie strategia komunikacji marki Koral w aplikacji odbywać się będzie zgodnie ze wspólną inicjatywą społeczną „Zostań w domu” skierowaną do młodych użytkowników. Chcemy inspirować naszych odbiorców do dzielenia się pomysłami na to jak rozwijać swoje pasje i „zajawki” nie wychodząc z domu – mówi Piotr Gąsiorowski dyrektor marketingu PPL Koral.

 

 

TikTok to najbardziej popularna aplikacja na świecie, która w 2019 przekroczyła próg miliarda pobrań wyprzedzając nawet Facebooka. Jej głównymi użytkownikami są nastolatkowie z pokolenia Z, które nigdzie w sieci nie jest tak obecne, jak właśnie na TikTok’u. Marka Koral jako pierwsza firma z branży lodowej uruchomiła swój profil w aplikacji. Działania marki skoncentrowane będą wokół rozpoczętej współpracy z influencerami oraz promocji konkursu „#zawszejestpora na Twoją zajawkę”, który ma zadanie zachęcić młodych ludzi do kreatywnego wykorzystania czasu, kiedy trzeba pozostać w domu.

Gwiazdy TikToka dla marki Koral

Koral zaprosił do współpracy popularnych tiktokerów, którzy mieli za zadanie nagrać video pokazujące, że życie i dana chwila, nawet spędzana w domu, nabiera koloru właśnie z lodami Koral. W akcji wzięli udział influencerzy generujący wszechstronny content (lip sync, transition, dance, comedy). Marka pozostawiła dowolność prezentacji filmów. Wszystkie video nakręcone zostały przez użytkowników w warunkach domowych lub przydomowych ogrodach.

#zawszejestpora na Twoją zajawkę!

Młodzi ludzie są jedną z grup, która najdotkliwiej odczuwa konieczność pozostania w domu i braku kontaktu między sobą w czasie epidemii koronawirusa. Aby pomóc im przetrwać ten trudny okres i zainspirować do kreatywnego wykorzystania czasu Koral zorganizował dla użytkowników TikToka konkurs „#zawszejestpora na Twoją zajawkę”! Tak postawione zadanie jest niezwykle ciekawe, gdyż pozwala osobie na dowolną interpretację oraz podzielenie się z innymi użytkownikami aplikacji swoim talentem, hobby, zainteresowaniami, sposobami na nudę. Zgłoszenia konkursowe można dodawać do 11 kwietnia za pośrednictwem #zaswszejestpora. Zgłoszenia konkursowe dostępne są na: https://www.tiktok.com/tag/zawszejestpora. Do wygrania w konkursie jest 20 zestawów młodzieżowych gadżetów.

Obecność marki Koral w aplikacji TikTok od pierwszych dni pokazuje duże zainteresowanie młodych ludzi –jest już ponad 2,7 mln wyświetleń konkursowego hashtagu i ponad 7 tys. obserwatorów marki Koral.

Za strategię, realizację oraz promocję akcji za pośrednictwem reklam bezpośrednio w aplikacji TikTok oraz Facebook Ads odpowiedzialna jest agencja Veneo.

Comments

comments

180
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...