Kooperacja TalentMedia i Universal Music Polska

Redakcja PR - 06.11.2018
87

Sieć partnerska i firma fonograficzna nawiązały współpracę

Największa firma fonograficzna na polskim rynku – Universal Music Polska i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę. TalentMedia będzie jedynym MCNem w Polsce, oferującym swoim klientom kampanie branded content z udziałem artystów współpracujących z Universal. Z kolei wydawca będzie oferował usługi TalentMedia, włączając w to działania na automatycznej platformie do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv.

Już od września klienci TalentMedia będą mogli skorzystać z oferty i angażowania artystów należących do Universal Music Polska do działań branded content, m.in. w teledyskach. Wydawca ma w swoim portfolio m.in. takie gwiazdy jak Cleo, Edyta Górniak, Natalia Nykiel, Kasia Kowalska, Ania Wyszkoni, Monika Lewczuk; a oprócz tego jest partnerem programów telewizyjnych The Voice of Poland i The Voice Kids. Jednocześnie Universal będzie oferował swoim klientom działania z ponad 100 zrzeszonymi w TalentMedia influencerami oraz prowadzenie kampanii na automatycznej platformie TalentTube.tv, na której zarejestrowanych jest już 1300 YouTuberów z łączną ilością subskrypcji na poziomie 31 mln.

„Bardzo się cieszę, że nawiązaliśmy współpracę z największym wydawcą muzyki w Polsce. To bez wątpienia kolejny krok w rozwoju naszej oferty, tym razem stricte muzycznej. Nasi klienci zyskają możliwość lokowania swoich produktów w przestrzeni artystycznej, w tym teledyskach. Muzyka jest jedną z najchętniej oglądanych kategorii na YouTube, a to oznacza, że klienci lokujący produkty u gwiazd muzyki mają szanse dotrzeć do wielomilionowej publiczności, w niezwykle atrakcyjnym i nietuzinkowym kontekście” – komentuje Filip Vukić, Head of Talents w TalentMedia.

„Podjęliśmy decyzję o nawiązaniu współpracy z TalentMedia, ponieważ cenimy innowacyjne podejście do videomarketingu. Łączymy dwa światy, które tylko na pierwszy rzut oka są zupełnie inne. Jako Universal działamy w tej samej przestrzeni platform streamingowych co TalentMedia. Nasza współpraca ma na celu połączenie oferty sprzedażowej, know-how branżowego oraz crosspromocję artystów i influencerów” – komentuje Agnieszka Wieczorkowska, Influencer Lead w Universal Music Polska.

Comments

comments

87
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...