Kontrowersyjny spot „Gazety Polskiej”. Z balkonu wyrzucane konkurencyjne pisma, w tym „wSieci”

Redakcja PR - 01.03.2017
92

Kontrowersyjny spot "Gazety Polskiej". Z balkonu wyrzucane konkurencyjne pisma, w tym "wSieci"

W internecie ukazał się spot promujący nową, magazynową wersję tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie Sp. z o. o.). Widać w niej, jak z balkonu wyrzucane są czasopisma, które po bliższym przyjrzeniu okazują się konkurencyjnymi tytułami: „Wprostem”, „wSieci”, „Newsweekiem”. 

Trzydziestosekundowy spot można zobaczyć na oficjalnym kanale „Gazety Polskiej” w serwisie YouTube. Widzimy na nim, jak z balkonu mieszkania w bloku wyrzucane są gazety. Po dokładnym przyjrzeniu się, można dostrzec, że są to konkurencyjne tygodniki opinii: „Wprost”, „Newsweek Polska”, „Polityka” oraz „wSieci”. Film opatrzony został hasłami, wypisanymi czerwonym pogrubionym fontem „Bić k.. i złodziei”, „Cześć i chwała bohaterom”, „Bez resortowych dzieci”, „Lepszego sortu”. Na przebitkach pokazani są przechodnie: dzieci, starsza kobieta czy młodzież.

gazeta polska

kadr ze spotu „Gazety Polskiej”

W filmie słyszymy głos redaktora naczelnego „Gazety Polskiej”, Tomasza Sakiewicza, zachęcającego do kupna czasopisma w zmienionej formule.

Według danych ZKDP (za: wirtualnemedia.pl), sprzedaż „Gazety Polskiej” w segmencie tygodników opinii wyniosła średnio 34 601 egzemplarzy (dane za grudzień 2016).

 

Comments

comments

92
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...