Jakie treści w sieci preferują poszczególne generacje?

Redakcja PR - 21.08.2017
234

Jakie treści w sieci preferują poszczególne generacje?

W infografice przygotowanej przez Hand Made Writings wzięto pod uwagę sześć generacji żyjących obecnie w USA. General generation (podział na tych urodzonych między 1901-1926 oraz tzn. cichą generację 1927-1945), baby boomers, generację X, Y i Z. 

Najpopularniejszym medium społecznościowym w Stanach Zjednoczonych jest Facebook, korzysta z niego aż 88% użytkowników sieci w wieku 18-19, 79% osób między 30-49, 61% w przedziale wiekowym 50-59 oraz 36%  po 60.

Jakie tematy interesują współczesnych amerykanów?

Tematyka w zależności od generacji się zmienia, podobnie jak zjawisko wczytywania się w informację czy też potwierdzenia jej u innych źródeł. Najdokładniej i najchętniej, bo aż w 89% czytają osoby po 60 roku życia. Tematy jakie ich interesują związane są przede wszystkim z lokalnymi problemami, własnym otoczeniem, ekonomią, zdrowiem i polityką.

Zainteresowanie newsami w drugiej kolejności wykazują osoby między 40-59 rokiem życia (77% na 43% wczytujących się w treść). Tu tematyka rozszerza się o treści związane z edukacją i biznesem.

Trzecią grupą jest generacja 30-39 lat, w której zainteresowanie newsami jest na poziomie 75%, w tym przedziale wiekowym, tylko 1/3 badanych przyznała, że wczytuje się głębiej w podane informacje. Tematy, które przykuwają uwagę tej grupy to państwowa polityka, środowisko, lokalność, tematy związane z cudzoziemcami, technologią i nauką.

Ostatnią, najmniej zainteresowaną najnowszymi informacjami grupą są młodzi między 18-29 rokiem życia (59% z czego 1/4 szuka potwierdzenia newsa u innych źródeł).  W ich centrum uwagi znajduje się przede wszystkim środowisko, biznes, przestępczość, zdrowie i problemy społeczne.

Pełna infografika tutaj.

Więcej informacji zajdziecie na HandMadeWriting.com

 

 

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...