Aktywacja 180heartbeats + JUNG v MATT dla Kuchni+
„Sprytna Kuchnia” to digitalowa aktywacja dla widzów Kuchni+, w której najbardziej pomysłowi z nich mogą wygrać 20 tys. zł. Nawiązując do filozofii zero waste promuje dwa nowe programy – Kucharskiego pomysł na Kuchnię oraz Bez reszty. Kuchnia zero waste Jagny Niedzielskiej.
Zadaniem uczestników jest wymyślenie przepisu bazującego na dwóch produktach, które często wyrzucane są jako resztki. W każdym z czterech etapów wskazują je eksperci Kuchni+ – Jagna Niedzielska i Piotr Kucharski. Na przykład w bieżącym etapie (zgłoszenia można przesyłać do 21. listopada), są to kasza jaglana oraz kości z pieczonego kurczaka. Poza resztkami w przepisie można wykorzystać do pięciu innych składników oraz dowolną ilość suchych przypraw. Następnie przepis i fotografię potrawy należy wgrać na dedykowaną konkursowi stronę. Spośród trzech przepisów wybranych przez ekspertów, internauci wskażą zwycięzcę danego etapu. Natomiast spośród zwycięzców każdego z czterech etapów, w drugiej połowie grudnia jurorzy wybiorą autora najciekawszego przepisu, który otrzyma 20 tys. zł. Ponadto dwunastu najlepszych uczestników zabawy otrzyma też nagrody rzeczowe – akcesoria kuchenne. Konkurs komunikowany jest w Internecie oraz na fanpage’u Kuchni+.
Aktywację wymyśliła 180heartbeats + JUNG v MATT. Agencja w oparciu o key visual i kampanię jesienną Kuchni+, przygotowaną przez dział kreacji nc+, odpowiadała także za grafiki digitalowe, projekt landing page’a, animowane i statyczne materiały do mediów społecznościowych oraz odpowiada za administrację konkursu.
Szczegółowe informacje o konkursie na sprytna.kuchniaplus.pl.