Konkurs na logo portalu publicrelations.pl!

Jerzy Ciszewski - 11.08.2016
144

Ogłaszam konkurs na logo portalu publicrelations.pl

Dlaczego to robię ? Gdy zacząłem pracować nad portalem, swoją uwagę skupiłem głównie na jego układzie, stronie programistycznej i jego funkcjonalności. Na layout strony patrzyłem – nazwijmy to – całościowo. Dostarczone przez kogoś logo podobało mi się; nie zwróciłem jednak uwagi na jeden detal. Z racji jaśnie panujących nam czasów internetowych musimy się do tego świata – czy nam się to podoba czy nie – dostosowywać; do dyktatu różnorakich aplikacji i kanałów. To oznacza, że logo, jeśli ma „pasować”, musi być kwadratem lub wpisane w kwadrat (… domyślcie się dlaczego?)  

W praktyce bardzo szybko okazało się, że główny napis w logo – czyli www.publicrelations.pl  jest bardzo, ale to bardzo słabo widoczny. Zgodzimy się wszyscy, że tak nie może przecież być! Ponieważ portal jest we wczesnej fazie rozwojowej, nie widzę żadnego problemu, aby jedno logo zastąpić innym. Damy radę.

Tak więc drogą tą rozpisuję konkurs na nowy znak graficzny portalu. Wymogi są następujące:

  • do konkursu mogą przystąpić graficzki i graficy, którzy nie ukończyli 30 roku życia; może to być również firma, ale musi się wylegitymować, że to właśnie ta, a nie inna osoba wykonała pracę;
  • logo musi być wkomponowane w kwadrat;
  • musi mieć napis publicrelations.pl
  • maksymalnie można przysłać dwie propozycje (najlepiej jedną);

Jeśli logo zostanie wybrane – portal zapłaci zwycięzcy kwotę 500 pln (um. o dzieło/faktura); jeśli to przyszłe logo będzie się bardzo podobało – kwota ta zostanie zwiększona do wysokości 800 pln netto. 

Ocena będzie oczywiście subiektywno-obiektywna – jak to w życiu. 

Dodatkowo ze zwycięzcą zostanie przeprowadzony wywiad, w którym będzie miał szanse opowiedzieć o sobie i przedstawić różne inne własne realizacje; wywiad ten będzie zamieszczony na jednym z dwóch głównych banerów portalu – minimum 12 godzin. 

Konkurs trwa do końca sierpnia!

Prace należy przesyłać wyłącznie drogą mejlową na adres: [email protected] 

Comments

comments

144
Komentarze
Redakcja PR - 04.04 / cz. DNA PR Managera
109
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...