Konkret PR jedzie z Fundacją Rak’n’Roll na Zwrotnik Raka

Informacja Prasowa - 24.07.2019
160

Konkret PR jedzie z Fundacją Rak’n’Roll na Zwrotnik Raka

Agencja Konkret PR od lipca br współpracuje z Fundacją Rak’n’Roll przy projekcie Rolling2Zwrotnik. Do głównych zadań agencji należy doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne, w tym prowadzenie biura prasowego.

27 zawodników Rolling2Zwrotnik Team, 5 września wyruszy z Warszawy w czteromiesięczną podróż, obierając za cel Zwrotnik Raka w Saharze Zachodniej. Podczas dwunastu etapów sztafety, przejadą blisko 7 tys. km, odwiedzą 8 krajów i wyznaczą rowerowy Rak’n’Roll Track. Wyjątkowy szlak rowerowy będzie  symbolem siły, radości i afirmacji życia, stanie się też motywacją do leczenia i powrotu do zdrowia. Uczestnicy sztafety chcą w ten sposób wesprzeć każdego chorego w jego drodze przez raka.

Organizatorem wyprawy Rolling2Zwrotnik jest Fundacja Rak’n’Roll, która już od 10 lat podejmuje działania niosące pomoc, przełamując tabu związane ze sposobem mówienia o raku w Polsce. Wyprawa jest zwieńczeniem obchodów wyjątkowego roku, czasu podsumowań i odważnych planów, 10. roku Fundacji Rak’n’Roll: Dyszka bez zadyszki!

O wyborze firmy Konkret PR przez Fundację Rak’n’Roll, zadecydowało wieloletnie doświadczenie agencji w obsłudze projektów w obszarze zdrowia, w tym także prowadzonych wspólnie z organizacjami i stowarzyszeniami pacjenckimi działającymi w obszarze onkologii, chorób rzadkich, cukrzycy i innych. Opieką nad klientem zajmie się dział healthcare PR, za który odpowiedzialna jest Barbara Wyszyńska.

Konkret PR od ponad 10 lat świadczy usługi z zakresu budowania wizerunki i komunikacji, w tym media relations, komunikacji wewnętrznej, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, prowadzenia działań w social mediach, a także organizacji wydarzeń specjalnych czy realizacji projektów społecznej odpowiedzialności biznesu. W ramach trzech działów: corporate PR, healthcare PR, lifestyle PR, agencja prowadzi kampanie m.in. dla stowarzyszeń branżowych, organizacji pacjentów i firm farmaceutycznych, a także firm z branży nieruchomości komercyjnych, artykułów wnętrzarskich, parentingowych i modowych.

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...