Kongres Public Relations: od 23 lat najważniejsze wydarzenie branży w Polsce

Informacja Prasowa - 08.05.2023
287

Edukacja, dialog, a także konstruktywny i merytoryczny spór

Kongres Public Relations:
od 23 lat najważniejsze wydarzenie branży w Polsce

Od 23 lat niezmiennie: edukacja, dialog, a także konstruktywny i merytoryczny spór. Tysiące stron publikacji, dziesiątki badań, ekspertyz, analiz. Wiele nawiązanych kontaktów towarzyskich i biznesowych. Tym właśnie jest XXIII Kongres Public Relations. Już we wrześniu kolejna jego odsłona.

W dniach 21-22 września 2023 roku w Rzeszowie odbędzie się Kongres, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. To wydarzenie na którym wychowało się wielu praktyków i naukowców zajmujących się public relations. Temat jego tegorocznej edycji brzmi: Marka w przestrzeni wirtualnej – interakcja, dialog, kryzys. Zapisów do udziału w Kongresie można dokonać na stronie: www.kongresprofesjonalistow.pl/zgloszenia/

Panele i dyskusje poprowadzą eksperci i znawcy tematów, które zostaną podjęte na Kongresie. Organizacje branżowe, czyli Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations, będą miały w tym swój udział. Każda z organizacji przygotowuje panel, w którym uczestnikami będą doświadczeni praktycy z instytucji i korporacji. Kongres to miejsce dla wszystkich zajmujących się public relations, miejsce które od 23 lat łączy środowisko. To w Rzeszowie przez dwa dni w roku spotykają się ci, którzy mają wpływ na branżę i zachodzące w niej przemiany. To tutaj podczas spotkań omawiane są kluczowe tematy, które są z nią związane.

Od lat integrujemy branżę. Taki jest nasz cel. Dlatego bardzo się cieszę i wierzę w konstruktywny dialog. Opublikowaliśmy już program, dlatego zapraszam do zapoznania się z nazwiskami i tematami prelekcji na stronie www.kongrespr.pl – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, pomysłodawca Kongresu. Arkadiusz Szczepański, Dyrektor Generalny J&S, moderator panelu o kryzysie marek personalnych wskazuje: Silna marka osobista zwykle postrzegana jest jako kapitał firmy w obliczu kryzysu, gorzej gdy sama pada ofiarą nieuczciwych praktyk konkurencji lub hejtu. Wtedy odium odpowiedzialności za kryzys spada na nią ze zdwojoną siłą. Dyskusja o hejcie to tylko jeden z paneli, które z pewnością pozwolą na pozyskanie szerokiej wiedzy i wymianę doświadczeń.

Comments

comments

287
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...