Konferencja – Na pograniczu strategii i egzekucji

Informacja Prasowa - 05.05.2022
113

Agencja kreatywna More Bananas świętuje 6. urodziny.

Tradycyjnie, ich najważniejszym przesłaniem będzie dzielenie się wiedzą. Strategie oraz ich egzekucja, a także nowości i trendy w digital marketingu to, w największym skrócie, tematy przewodnie tegorocznej konferencji urodzinowej, która odbędzie się w dniach 25-26 maja.

  • Banany zazieleniły się w 2016 na gałęzi social media marketingu, ale od tej pory nasze „drzewo” znacznie się rozrosło. Oprócz marketingu na największych platformach społecznościowych naszą specjalnością pozostają audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy. Dla klientów realizujemy również szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia, a w ostatnim roku wzmocniliśmy obszar influencer marketingu oraz performance – mówi Anna Ledwoń– Blacha, creative owner More Bananas

Podczas konferencji 25-26 maja przewidziano jedenaście prelekcji online. Przez cały czas będzie można zadawać prowadzącym pytania na czacie.

  1. Daria Bokowy Profesjonalna sesja fotograficzna bez… profesjonalnego fotografa?
  2. Anna Ledwoń-Blacha Strategia w biznesie od A do Z.  Dobre dobrego początki
  3. Piotr Siwiec Jak zidentyfikować ścieżkę zakupową w Google Analytics i zbudować kampanię dostosowaną do zachowań Twoich klientów
  4. Wojtek Żywolt Jak skutecznie prowadzić działania w social mediach
  5. Kinga Edwards Opowieści o treści – frameworki i nieoczywiste formy contentu, które dowożą wyniki
  6. Joanna Karcz-Czajkowska Nie wróżymy z fusów! Skąd brać dane do strategii?
  7. Jonasz Wiercioch Jak imple…., co zrobić by strategia żyła?
  8. Bartek Ziemiański Jak skutecznie prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
  9. Zuzanna Ledworowska Analityka Influencer Marketingu – jak dobierać Influ pod lejek sprzedażowy?
  10. Jacek Szczepan Budowa nowej marki. Droga od pomysłu do egzekucji
  11. Kalina Tyrkiel/Barbara Adamska Pisz po prostu: narzędzie nie tylko dla copywriterów.

Konferencja jest przeznaczona dla praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu. Całe wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, a jego uczestnicy otrzymają 15 punktów recertyfikacyjnych. Wszyscy goście otrzymają nielimitowany dostęp do wideo oraz wszystkich materiałów, a także będą mogli wziąć udział w pokonferencyjnym networkingu.

Comments

comments

113
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...