Konferencja „IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji” już 26 marca w Warszawie

Informacja Prasowa - 10.03.2020
148

Konferencja „IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji” już 26 marca w Warszawie

Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Pierwsza edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych nowoczesną komunikacją już 26 marca w Warszawie.

Wydarzenie skierowane jest głównie do:

  • marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media
  • pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja
  • PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online
  • osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: Gazeta.pl, Magazyn Online Marketing, Marketer Plus, My Company, naTemat, Newspoint, Social Press, Wirtualna Polska.

Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/pr-2020/

źródło: iab.org.pl

 

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...