Konferencja Brand Summit 2019 – trzy wymiary marki

Jerzy Ciszewski - 13.11.2019
231

Konferencja Brand Summit 2019 – trzy wymiary marki

Konferencja Brand Summit 2019 – trzy wymiary marki

Przez dziesiątki lat silne marki umiały zgromadzić wokół siebie fanów, wiernych przez całe lata, ale współczesny świat, pełen marek, wymaga czegoś nowego. Marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Marka staje się najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej, dlatego tak ważne jest jej umiejętne komunikowanie i dbanie o wizerunek.

 

Konferencja Brand Summit 2019 będzie okazją do rozmowy o tym, jak zdefiniować unikalną i wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by klienci i kandydaci do pracy stali się ambasadorami marki. Zostanie również pokazane to, jak trendy kulturowe wpływają na markę.  W czasie konferencji zostaną również zaprezentowane wyniki badania „Indeks Doceniania”, a także pokazane przykłady dobrych praktyk.

W czasie konferencji wystąpią uznani eksperci i praktycy:

  • Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com),
  • Kamilla Giedrojć (Dyrektor Strategii i Marketingu IBM Poland and Baltics),
  • Anna Macnar (CEO HRM Institute),
  • Joanna Tonkowicz (Partner Zarządzający Absolvent Consulting),
  • Kasia Zadrożna (Culture & Communication Global Senior Manager AmRest),
  • Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting),
  • Adrian Gamoń (Brand Experience & Communication Strategist),
  • Aleksandra Lemańska-Czajka (Personal Development Manager INEA),
  • Jakub Smarz (Talent Brand Lead for Poland, Accenture),
  • Jakub Semerda (CEO Preeshare).

Program konferencji jest podzielony na trzy części:

  1. Percepcja marki.
  2. Marka zaczyna się od środka.
  3. Social, Digital i komunikacja marki.

Pierwsza taka konferencja w Polsce

O markach konsumenckich rozmawia się od dziesięcioleci – prowadzone są badania percepcji marek, produktów i usług, bada się i także doświadczenia klientów. Od lat prowadzone są też rozmowy o znaczeniu marki korporacyjnej, a także o marce pracodawcy i jej znaczeniu dla kandydatów. Jednak w większości organizacji każda z tych marek jest zarządzana osobno.

Działy marketingu dbają o marki konsumenckie, działy HR/EB o marki pracodawców, a działy PR o markę firmy. Tymczasem podział pomiędzy markami często się zaciera, a marki oddziałują na siebie nawzajem. To, gdzie firma produkuje swoje produkty, jak traktuje pracowników, czy działa etycznie i ekologicznie, ma wpływ na nasze wybory: konsumenckie, zawodowe i biznesowe. Te firmy, które zaczną patrzeć na swoje marki holistycznie i w sposób zintegrowany, mogą wiele zyskać!

Brand Summit będzie pierwszą okazją do dyskusji na temat zintegrowanej marki firmy w tych trzech wymiarach. Dla wielu organizacji będzie to gorący temat w najbliższym czasie. Spotkajmy się i porozmawiajmy o marce!

Comments

comments

231
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...