Koncerny farmaceutyczne w lutym wydały na reklamę najwięcej

Informacja Prasowa - 03.03.2017
277

Nielsen Audience Measurement - wydatki reklamowe w lutym 2017

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w lutym liderem wydatków reklamowych w telewizji był koncern produkujący leki bez recepty i suplementy diety Aflofarm. Łącznie reklamodawcy wydali w telewizjach
1 790 746 453 złotych na promocję. 

W lutym tego roku koncern Aflofarm (Desmoxan, NeoMag, Valerin, Opocan), wydał na reklamę prawie 173 miliony złotych. Stanowi to wzrost o ponad 60 milionów w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku. Kolejne miejsce należy do koncernu US Pharmacia INC. (APAP, Gripex, Ibuprom, Stoperan). Producent leków bez recepty wydał na reklamę w telewizji ponad 67 milionów złotych w lutym. Ponad 50 milionów wydała na promowanie w telewizji Polpharma (Etopiryna, Ibufen).

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Reklamodawcy najwięcej wydali w lutym w Polsacie –  o ponad 40 milionów złotych więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. O ponad 81 milionów złotych mniej wydano w TVN-ie. Poniżej stu milionów złotych reklamodawcy wydali w telewizji publicznej. W TVP 1 w lutym 2017 zanotowano wpływ z reklam niższy o ponad 28 milionów złotych, w TVP 2 – o nieco ponad 3 miniony (w porównaniu do lutego 2016).

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Comments

comments

277
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...