Komunikację drużyny Dziki Warszawa poprowadzi agencja Key PR

Informacja Prasowa - 18.08.2020
10

Komunikację drużyny Dziki Warszawa poprowadzi agencja Key PR

KOMUNIKACJĘ DRUŻYNY DZIKI WARSZAWA POPROWADZI AGENCJA KEY PR

Pierwszoligowy klub koszykarski ze stolicy – Dziki Warszawa, rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego keyPR. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2020 i potrwa minimum 6 miesięcy. Agencja ma wesprzeć drużynę m.in. w komunikowaniu kolejnych wyzwań biznesowych oraz wyników sportowych. Od strony agencji za projekt odpowiada Karolina Kowalska, a Michał Szolc – z Dzików Warszawa. Agencja keyPR od wielu lat specjalizuje się w rozwoju obszaru brandingu sportowego i budowania strategii wizerunku sportowców oraz drużyn sportowych.

Agencja zajmuje się przygotowaniem planu komunikacji drużyny w obszarze biznesowym i sportowym. Ponadto do zadań agencji należy doradztwo w obszarze marketingu sportowego oraz Public Relations. Celem komunikacji zespołu Dziki Warszawa jest zbudowanie wizerunku stabilnej organizacji o zróżnicowanych źródłach przychodów oraz budowanie marki, której wartość będzie rosła wraz ze wzrostem poziomu sportowego.

Do zadań agencji należą m.in. prowadzenie biura prasowego (bieżąca obsługa dziennikarzy), przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych oraz tekstów autorskich, proaktywne aranżowanie wywiadów prasowych wraz z ich koordynacją, współpraca z influencerami oraz zarządzanie kontentem foto i video.

“Dziękuję za zaufanie, którym obdarowała nas drużyna Dziki Warszawa. Budowanie wizerunku marek sportowych to od lat podstawa naszych agencyjnych działań. Wspieramy polskich sportowców nie tylko w zakresie komunikacji mediowej, ale też social mediów, czy budowania strategii wizerunku. Dotychczasowe doświadczenia z pracy dla wielu czołowych sportowców oraz drużyn sportowych (m.in. ORLEN Team) pozycjonuje nas na rynku jako jedną z czołowych agencji, która rozumie specyfikę sportu i potrzeb sportowców.” – stwierdza Karolina Kowalska, właścicielka agencji keyPR.

Celem komunikacji biznesowej Dzików Warszawa jest przedstawienie drużyny jako ciekawego projektu biznesowego, który oparty jest o zdrowe i transparentne zasady funkcjonowania. Organizacji, która ma dużą świadomość biznesową, a jej celem jest maksymalizacja wzrostu wartości marki. Klub istnieje od 3 lat i teraz nadszedł czas na kolejny krok w jego rozwoju.

“Nawiązaliśmy współpracę z agencją keyPR po rekomendacji osób związanych ze sportem. Ten rok będzie dla nas przełomowy – już w czwartym sezonie istnienia klubu zagramy na zapleczu koszykarskiej ekstraklasy. To gigantyczne wyzwanie, zarówno sportowe, jak i organizacyjne. Dlatego zależało nam na tym, by agencja z którą pracujemy łączyła kompetencje z obszaru sportu i biznesu. Wcześniej nie współpracowaliśmy z żadną agencją, więc to nowe doświadczenie dla nas wszystkich. Liczymy na to, że keyPR skutecznie wprowadzi nas w medialny świat.” – mówi Michał Szolc, założyciel i General Manager drużyny Dziki Warszawa.

Comments

comments

10
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...