Komunikacja+PR dla Panelu Gospodarstw Domowych w GfK Polonia

Informacja Prasowa - 18.11.2019
163

Komunikacja+PR dla Panelu Gospodarstw Domowych w GfK Polonia

W październiku bieżącego roku firma GfK Polonia nawiązała współpracę z Komunikacją+PR. Agencja będzie realizować zadania dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych, którym zarządza Szymon Mordasiewicz.

Umowa obejmuje zadania z PR korporacyjnego i produktowego. W ramach współpracy agencja zajmie się przede wszystkim komunikacją zewnętrzną, relacjami z mediami, pozycjonowaniem eksperckim, przygotowywaniem materiałów na potrzeby komunikacji korporacyjnej oraz komunikacją B2B.

 

– Jestem przekonany, że usystematyzowane i profesjonalne podejście do sfery PR i współpracy z mediami korzystnie wpłynie na pracę z naszymi klientami, otworzy nowe obszary komunikacji z rynkiem, a także pozwoli naszemu zespołowi na realizacje własnych ambicji w całkowicie nowych obszarach – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych w GfK Polonia.

 

Obszarami działania Panelu Gospodarstw Domowych są rynek FMCG, badanie zwyczajów konsumenckich oraz retail. W sektorze FMCG Panel specjalizuje się w analizach polskiego rynku detalicznego oraz konsumenta.

 

– Cieszymy się, że do portfolio Komunikacji Plus dołączyła kolejna uznana i międzynarodowa marka. Rynek badań FMCG i retail to świetne pole do wykorzystywania zaawansowanych narzędzi PR, które realnie wpływają na biznes – komentuje Anna Knowska, Managing Director, Komunikacja+PR, agencji wchodzącej skład Grupy Komunikacja+.

 

Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.

Comments

comments

163
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...