Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM

Informacja Prasowa - 15.07.2020
209

Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM

Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM

Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium S.A., firmą oferującą innowacyjne rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na dwóch obszarach: employer branding oraz social media.

Umowa obejmuje kompleksową obsługę Billennium z zakresu budowania wizerunku pracodawcy oraz obsługi wszystkich kanałów social media marki na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. W ramach współpracy GK+ odpowiedzialna będzie za komunikację nowoczesnych rozwiązań technologicznych rozwijanych przez firmę, stworzy również strategię employer brandingową i zajmie się jej wdrożeniem.

Billennium jest polską firmą technologiczną z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Oferuje innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu w obszarach utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury. Programiści Billennium tworzą i rozwijają również autorskie produkty. Billennium posiada 9 oddziałów w Polsce oraz biura w Indiach (Pune), USA (Nowy Jork) i Malezji (Kuala Lumpur). Firma działa globalnie w modelu follow-the-sun, obsługując klientów we wszystkich strefach czasowych.

– Billennium rozwija się bardzo szybko. W ciągu ostatnich 5 lat dołączyło do nas prawie 900 osób i obecnie zatrudniamy już ponad 1200 specjalistów. To ważny moment dla firmy, bo musimy przygotować organizację na nowe wyzwania biznesowe i dalszy, bardzo dynamiczny rozwój. Część dotychczasowych procesów wymaga aktualizacji, chcemy też konsekwentnie wzmacniać naszą pozycję rynkową: rozbudowywać i promować nasze usługi, dbać o satysfakcję pracowników, pozyskiwać talenty czy pozycjonować naszych ekspertów o unikatowej wiedzy – powiedział Mateusz Janiec, Customer Experience & Employee Experience Director, Billennium. – Wybierając agencję, postawiliśmy sobie jasny cel: potrzebujemy konsultantów, którzy połączą kompetencje z obszarów komunikacji, szczególnie komunikacji wewnętrznej, social media i employer brandingu, ale także analityki, HR, rekrutacji, customer i employee experience. Grupa Komunikacja+ przekonała nas kompleksowością oferty, doświadczeniem, zaangażowaniem, elastycznością i proaktywnością w proponowaniu rozwiązań – dodaje.

Do zespołu GK+ dedykowanego do obsługi z zakresu employer brandingu należą eksperci: Magdalena Łońska, Kamil Krzywda i Katarzyna Hajdasz z agencji Komunikacja+EB. W planowaniu i realizacji działań social media doradza natomiast Joanna Smoleńska, SM Manager z Grupy Komunikacja+ .

– Współpraca z Billennium potwierdza, że nowoczesne podejście do komunikacji nie polega wyłącznie na komunikowaniu, ale wręcz na zmienianiu całego mikroklimatu organizacji – mówi Magdalena Łońska, CEO Komunikacja+EB. – Chcemy osiągnąć cele szybko i skutecznie? Potrzebne jest nie tylko zwinne działanie, ale też holistyczne, strategiczne spojrzenie. Integracja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, wzmocnienie w pracownikach z każdego szczebla zaufania do kadry zarządzającej, przemodelowanie procesów wewnętrznych, atrakcyjne social media, nowe sposoby rekrutacji czy dotarcie z wiarygodnym przekazem do specyficznej grupy, jaką są programiści – w przypadku Billennium tylko skoordynowane zaopiekowanie się wszystkimi tymi obszarami sprawi, że komunikacja nadąży za rozwojem firmy. Jesteśmy w stanie to zapewnić m.in. dzięki łączeniu kompetencji kilku spółek z naszej Grupy – dodaje.

Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.

Comments

comments

209
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...