Komunikacja Plus dla spółek z Grupy Skanska

Informacja Prasowa - 04.04.2019
40

Komunikacja Plus dla spółek z Grupy Skanska

Komunikacja Plus dla spółek z Grupy Skanska

Komunikacja Plus rozszerza współpracę ze Skanska, jedną z największych grup budowlano-deweloperskich na świecie. Agencja od stycznia wspiera trzy spółki z grupy Skanska w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.

Komunikacja Plus realizuje projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i doradztwa strategicznego dla spółki budowlanej Skanska i spółek biurowych Skanska w Polsce oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Agencja została wybrana w ramach postępowania przetargowego.

Już od ponad roku zapewniamy Skanska wsparcie w zakresie komunikacji wewnętrznej. Pozytywna ocena dotychczasowej współpracy zaowocowała zaproszeniem Komunikacji Plus do kolejnych przetargów. Przygotowaliśmy oferty łączące tradycyjne i nowoczesne narzędzia komunikacji. Zaproponowaliśmy rozwiązania dopasowane do specyfiki każdej ze spółek i pozwalające skutecznie wesprzeć realizację ich celów biznesowych. Dzięki temu udało nam się wygrać rywalizację z innymi agencjami – mówi Michał Matusiewicz, lider zespołu projektowego Komunikacji Plus obsługującego spółki z grupy Skanska.

Spółki z grupy Skanska to kolejne firmy, którym Komunikacja Plus zapewni wsparcie w zakresie PR-u korporacyjnego. Obok employer brandingu jest to główna specjalizacja agencji. Potwierdzają to liczne nagrody, w tym mi.in. Złoty Spinacz 2018 w kategorii  „PR korporacyjny” za kampanię „Koleje Dolnośląskie pierwszym wyborem Dolnoślązaków” oraz Złoty Spinacz 2017 za projekt „10 000 pracowników potrzebnych od zaraz!” w kategorii Employer Branding.

– Cieszymy się, że coraz częściej zdobywamy i utrzymujemy zaufanie globalnych firm, które są liderami w swoich branżach. Współpraca z kolejnymi, dużymi markami potwierdza, że doskonale wykorzystujemy narzędzia komunikacji do realizacji celów biznesowych naszych klientów. W ramach współpracy ze Skanska naszym celem jest kompleksowe wsparcie klienta w zakresie komunikacji korporacyjnej – mówi Maria Podgórska, Head of Development Corporate Communications w Komunikacji Plus.

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...