Komunikacja marketingowa w modzie. Cykl Spotkań agencji ALIGANZA i uczelni VIAMODA

Informacja Prasowa - 23.01.2020
47

Komunikacja marketingowa w modzie. Cykl Spotkań agencji ALIGANZA i uczelni VIAMODA

Strategia obecności marki w sieci to od dawna nie tylko reklamy na Facebooku czy teksty na blogu napisane pod wyszukiwarki. Na wykładzie słuchacze poznają tajniki sprawnego projektowania strategii obecności marki online, od researchu konkurencji po automatyzację sprzedaży, które przedstawią eksperci z wieloletnim doświadczeniem.

Wykład „Jak zbudować skuteczną strategię obecności marki w sieci?” poprowadzi Milena Wójcicka, Digital Communiaction Manager w Aliganza Fashion Agency wraz z Ignacym Bochińskim, Partnerem w KERRIS Group.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązują zapisy: https://evenea.pl/event/aliganza/

To już trzeci otwarty wykład w ramach cyklu spotkań KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W MODZIE organizowanego przez agencję ALIGANZA i uczelnę VIAMODA oraz ekspertów, którzy stosują teorię w praktyce już od dwóch dekad, pracując dla największych globalnych i lokalnych marek.

Plan wykładu:

10:00 – 10:30 Rejestracja gości

10:30 – 12:00 „Jak zbudować skuteczną strategię obecności marki w sieci?” wykład Mileny Wójcickiej, Digital Communiaction Managera w Aliganzie i Ignacego Bochińskiego, Partnera w KERRIS Group

12:00 Zakończenie wykładu, networking

Jaką wiedzę wyniesiesz ze spotkania?

1. W jaki sposób zaprojektować i wprowadzić w życie skuteczną strategię obecności marki w sieci

2. Jakich danych potrzebujemy od marki żeby zbudować strategię, jakie elementy się na nią składają i jak nadać im spójny charakter

3. Zobaczysz na case study marki biżuteryjnej jak całościowo zaprojektować strategię obecności marki online

Do kogo skierowane są Spotkania:

  • Do osób, które już pracują w branży mody czy lifestyle lub chciałyby podjąć w nich pracę
  • Do osób, które chciałyby założyć firmę w branży mody i zbudować strategię komunikacji i wizerunkową
  • Do osób, pracujących w branżach pokrewnych, które są zainteresowane współpracą z branżą mody i chcą lepiej zrozumieć mechanizmy w niej działające i bieżącą rzeczywistość
  • Do pracowników agencji: pr-owych, reklamowych i kreatywnych

Cykl Spotkań opiera się na kompleksowym programie w obszarze budowania strategii wizerunkowej i komunikacyjnej w sektorze mody, uwzględniającym aspekty praktyczne

  • Cykl Spotkań to wymiana wiedzy, doświadczeń i networking
  • Każdy wykład poprowadzony zostanie przez eksperta praktyka z wieloletnim doświadczeniem
  • Goście będą mieć możliwość zadawania pytań i prowadzenia dyskusji
  • Pozytywną i kameralną atmosferę spotkania
  • Dyplom zaświadczający o udziale w spotkaniach (dla Uczestników wszystkich spotkań)

Instytut Monitorowania Mediów jest patronem wydarzenia.

źródło: imm.com.pl

 

Comments

comments

47
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...