Komunikacja alkoholu bez tabu, czyli 7. spotkanie branżowe Food Working!
Informacja Prasowa - 26.11.2024Wydarzenie rozpocznie się 28 listopada o godzinie 18:00 w studio Co Nieco na warszawskiej Pradze Południe
W świecie marketingu, gdzie granice kreatywności są nieustannie testowane, umiejętność komunikacji na temat alkoholu w sposób nieszablonowy, ale odpowiedzialny, staje się nieocenionym atutem. Kolejne spotkanie z cyklu Food Working, odbędzie się pod hasłem “Komunikacja alkoholu bez tabu”. Wydarzenie rozpocznie się 28 listopada o godzinie 18:00 w studio Co Nieco na warszawskiej Pradze Południe.
Odpowiedzialna komunikacja alkoholu nabiera coraz większego znaczenia, zwłaszcza w obliczu dynamicznie zmieniających się przepisów i zakazów dotyczących promocji alkoholu. Jak tworzyć komunikację dla produktów alkoholowych, jednocześnie trzymając się obowiązujących przepisów? Jak unikać pułapek i budować kampanie zgodnie z prawem? Odpowiedzi między innymi na te pytania poznamy już na 7. spotkaniu branżowym Food Working, organizowanym przez agencję kreatywną Od kuchni w ramach projektu Food and Design.
Wśród panelistów VII spotkania znaleźli się.:
- Patryk Kalinowski – Prawnik w Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego (FOOD LAW).
- Patrycja Sikorska – PR & Strategic Marketing Manager TiM S.A.
- Emilia Rabenda – Prezes Zarządu Związku Pracodawców Polskiego Przemysłu Spirytusowego.
- Piotr Popa – Ekspert ds. public affairs w Grupie Żywiec S.A.
Podczas najbliższego spotkania Food Working będziemy zgłębiać temat komunikacji alkoholu, który, wbrew pozorom, wymaga finezji i odpowiedzialności. To wyjątkowe wyzwanie, aby przekazy były atrakcyjne, angażujące, ale jednocześnie zgodne z zasadami etyki i regulacjami. Porozmawiamy także o insightach konsumenckich i trendach rynkowych. Wierzymy, że dzięki naszym ekspertom stworzymy przestrzeń do wartościowej wymiany doświadczeń. – wyjaśnia Magdalena Malutko – CEO agencji kreatywnej Od kuchni.
Food Working jest przeznaczony nie tylko dla osób z branży, ale także dla wszystkich pasjonatów prawa i reklamy. Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać interesującej debaty i wziąć udział w dyskusji, która rozwieje wątpliwości oraz zainspiruje do nowych działań. Prelegenci, znani eksperci i praktycy, podzielą się swoimi doświadczeniami i najlepszymi praktykami w zakresie komunikacji alkoholu.