string(96) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/03/unnamed-17-2.jpg');"
string(70) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/03/unnamed-17-2.jpg"
„Najlepsze wykorzystanie social mediów w branży retail”
Komputronik znalazł się w ścisłym finale międzynarodowego konkursu Global Social Media Awards w kategorii „Najlepsze wykorzystanie social mediów w branży retail”. Zwycięzców konkursu poznamy już 26 kwietnia. |
Global Social Media Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych na świecie. W jury zasiadają przedstawiciele największych marek na świecie, m.in. Red Bull, Microsoft, E-Bay oraz osoby związane z branżą marketingową. |
W tym roku Komputronik razem z agencjami Brand Kolektyw i Sales&More powalczą o zwycięstwo w kategorii „Najlepsze wykorzystanie social mediów w branży retail”. Do konkursu firmy zgłosiły kampanię związaną z rebrandingiem i odświeżeniem wizerunku marki Komputronik, która w znaczący sposób zwiększyła sprzedaż produktów Komputronik. |
O tę prestiżową nagrodę Komputronik powalczy z czterema innymi markami, m.in. Irlandzką Ikeą. Ogłoszenie zwycięzców organizatorzy zaplanowali na 26 kwietnia.
|
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
