Komputronik wprowadza „Klub Komputronik” i nagradza za lojalność

Jerzy Ciszewski - 20.12.2018
256

Komputronik wprowadza „Klub Komputronik” i nagradza za lojalność

Komputronik wprowadza „Klub Komputronik” i nagradza za lojalność

Wartościowe porady zakupowe, pierwszeństwo w informowaniu o premierach, rabaty na usługi, wydłużone prawo zwrotu towaru, dodatkowe akcje promocyjne i prezenty – tak w największym skrócie wygląda program lojalnościowy „Klub Komputronik”. Jak do niego wstąpić?

Według danych z raportu „E-commerce w Polsce 2018” opracowanego przez Gemius PBI, już ponad połowa kobiet (54 proc.) i 46 proc. mężczyzn w naszym kraju dokonuje zakupów przez internet. Jednocześnie 58 proc. z nich deklaruje wykorzystywanie w tym celu smartfonów. Choć urządzenia mobilne jako narzędzie zakupów online są szczególnie popularne wśród osób w wieku 15-24 lata, to trend ten zasięgowo stale się rozwija, a już teraz potwierdza, jak duży potencjał tkwi np. we wspierających sprzedaż aplikacjach mobilnych.

Innym skutecznym sposobem aktywizowania społeczności zakupowej w przestrzeni e-commerce są programy lojalnościowe. Według szacunków specjalistów z branży retail, nawet 70 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Wśród tej grupy nie brakuje fanów nowoczesnych technologii, a ci już wkrótce będą mogli skorzystać z odmienionego programu „Klub Komputronik”, który łączy w sobie zalety programu lojalnościowego z wielofunkcyjną aplikacją mobilną, którą zawsze możemy mieć przy sobie.

Do tej pory Komputronik oferował swoim klientom uczestnictwo w programie bonusowym „Klient VIP”, dzięki któremu członkowie mieli możliwość tańszego nabywania oferowanych przez markę produktów. Program „Klub Komputronik”, będący kontynuacją programu VIP, nastawiony jest natomiast na budowanie długotrwałych relacji z klientami i nagradzanie lojalności wobec marki.

– Zależy nam na umocnieniu relacji z konsumentami i szczególnym premiowaniu lojalności wobec naszego sklepu poprzez personalizowane oferty oraz nagrody. Podążając za trendami i potrzebami naszych klientów zdecydowaliśmy się na odświeżenie formatu aplikacji, przy zachowaniu integralności dotychczasowego rozwiązania. Tym samym każdy dotychczasowy uczestnik programu „Klient VIP”, stał się automatycznie członkiem „Klubu Komputronik”. Preferencyjnymi warunkami zwrotu towaru, pierwszeństwem w informowaniu o premierach czy limitowanej sprzedaży na atrakcyjne oferty, chcemy zachęcić członków „Klubu Komputronik” do częstego używania dedykowanej aplikacji – mówi Sławomir Komiński Dyrektor Sprzedaży Omnichannel w Komputronik. „Klub Komputronik” to propozycja dla tych, którzy od zakupów, oczekują czegoś więcej, dla tych, którzy interesują się innowacjami, dodatkowymi korzyściami i benefitami– dodaje.

Dostępna już aplikacja na Android i iOS otwiera przed klientami Komputronik nowe możliwości. Na powitanie każdy może odebrać kupon rabatowy na zakupy. Dodatkowo może również skorzystać z 10 proc. rabatu na produkty marek: Accura i CA, a także 30 proc. rabatu na inne wybrane usługi.
Dzięki tej klubowej aplikacji można również w sprawny sposób sprawdzić historię zakupów, przejrzeć aktualnie najlepsze oferty dostępne w ramach promocji dla Klubowiczów, a także wesprzeć swoimi zakupami podopiecznych Fundacji Komputronik. Dla wielu istotnym na pewno jest też fakt, że każdy członek ma prawo do wydłużonego zwrotu nabytego produktu nawet do 30 dni od jego zakupu.

Budowaniu lojalności ma służyć premiowanie przez Komputronik aktywności zakupowej w aplikacji licznymi nagrodami czy kolejnymi rabatami. Aby dołączyć do „Klubu Komputronik” wystarczy pobrać aplikację na smartfon bezpośrednio ze sklepu Google Play czy App Store lub rejestrując się na stronie https://www.komputronik.pl/klub.

– Jeszcze przed Świętami planujemy wdrożenie w Klubie Komputronik kilku niespodzianek. Członkowie mogą w tym czasie liczyć na dodatkowe przywileje w postaci atrakcyjnych upominków. Dodatkowo także po nowym roku zaprezentujemy wiele nowych, ciekawych ofert, dopasowanych do oczekiwań naszych klientów. Użytkownicy aplikacji mogą mieć pewność, że przygotowana dla nich oferta specjalna jest naprawdę bardzo preferencyjna – podsumowuje Karolina Pietz-Drapińska Dyrektor Marketingu w Komputronik.

***

Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i HOME. Obecnie marka posiada prawie 200 placówek stacjonarnych w całej Polsce, a także prowadzi sprzedaż internetową.

Comments

comments

256
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...