Komputronik rozpoczyna rok dwoma nagrodami
Komputronik rozpoczyna rok dwoma nagrodami
Komputronik został wyróżniony tytułem Superbrands i Gwiazdą Jakości Obsługi. W wyniku badań konsumenckich i głosowania ekspertów został po raz drugi uznany za najsilniejszy polski brand w swojej kategorii, a także za jedną z najbardziej przyjaznych konsumentowi marek w naszym kraju.
Superbrands Polska 2019
Organizacja Superbrands to niezależna, międzynarodowa jednostka działająca od przeszło 20 lat w ponad 80 krajach, badająca, prezentująca studium i wyróżniająca marki, które osiągnęły rynkowy sukces. Ideą projektu Superbrands jest odnalezienie najsilniejszych brandów na poszczególnych rynkach – takich, które zdobyły najlepszą reputację w swojej dziedzinie i zaprezentowanie ich osiągnięć, aby mogły stać się inspiracją dla innych. W Polsce, gdzie certyfikacja funkcjonuje od roku 2004, zakończyła się właśnie 13 edycja konkursu wyłaniająca Suberbrands Polska 2019.
O tym, kto zostanie laureatem tytułu, decydują wspólnie z tzw. Radą Marek Polacy, biorący udział w największym w kraju konsumenckim badaniu Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia. Rada Marek natomiast składa się z grona ekspertów z wieloletnim doświadczeniem z dziedziny marketingu, strategii, mediów, wizerunku, badań, reklamy i PR-u, którzy stanowią grono doradcze dla Superbrands, a wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę firm za całokształt działalności.
Gwiazdy Jakości Obsługi 2019
Misją organizatorów programu jest poprawa jakości obsługi w Polsce, co czynią od 12 lat, wybierając i nagradzając najbardziej przyjazne konsumentowi marki. Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to znak dla klientów, ale także dla pracowników, podwykonawców, partnerów biznesowych i inwestorów, że mają do czynienia z godną zaufania firmą, która pielęgnuje wartości takie jak lojalność, solidarność i otwartość względem drugiego człowieka oraz reprezentuje najwyższe standardy obsługi.
– Jednym z priorytetów naszej działalności jest zaspokajanie rosnących oczekiwań kupujących, co umożliwia realizacja badań satysfakcji klienta, które prowadzimy obecnie w różnych kanałach. Robimy również wszystko, by zapewnić naszym doradcom w salonach liczne szkolenia produktowe, dzięki którym są oni dla naszych klientów prawdziwymi ekspertami, a wiemy, że dla kupujących jest to element równie istotny, jak dostarczana przez nas szeroka oferta produktowa. Dzięki temu faktycznie jesteśmy chwaleni za wysoki poziom obsługi i kompetencje, a klienci coraz liczniej odwiedzają nasze salony. Statystyki mówią, że w 2017 i 2018 roku zanotowaliśmy w nich wzrost odwiedzin o prawie 7%. W dobie rosnącej sprzedaży internetowej i ograniczeń handlu w niedzielę, to bardzo satysfakcjonujący wynik – uzupełnia Bernard Bocian, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej w Komputronik S.A.
Laureaci Gwiazdy Jakości Obsługi wybierani są na podstawie opinii konsumentów wyrażanych przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz w aplikacji mobilnej Premia360. Następnie, przy współpracy z ekspertami z SecretClient®, najlepiej oceniane marki zostają poddane badaniu ankietowemu metodą CAWI. Tytuł ostatecznie otrzymują te firmy, które uzyskały wysokie noty od klientów, dobry wynik w badaniu, a także z uwagi na swój model i poziom obsługi, wyróżniły się na tle swojej branży, uzyskując od konsumentów rekomendacje na rok 2019. Uroczyste wręczenie statuetek zwycięskim markom odbędzie się symbolicznie – podczas Międzynarodowego Dnia Konsumenta, 15 marca br.
– Ogromnym zaszczytem jest dla nas otrzymywanie nagród, na których przyznanie wpływ mają specjaliści i eksperci, ale co ważniejsze, nasi klienci. Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaufanie, którym nas obdarzają. Każdego dnia dokładamy starań, aby standard obsługi w naszych salonach i sklepie internetowym był na najwyższym poziomie – mówi Monika Rakoniewska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Komputronik. Zarówno Gwiazda Jakości Obsługi, jak i tytuł Superbrands trafiły w nasze ręce nie po raz pierwszy, co stanowi dla nas ogromny powód do dumy. To, że kolejny rok udało nam się utrzymać w gronie wyróżnionych mamy nadzieję dowodzi, że nie spoczywamy na laurach, tylko konsekwentnie dbamy zarówno o rozwój marki, jak i satysfakcję naszych klientów – dodaje.
W rok 2019 Komputronik wszedł zdecydowanym krokiem. Jest to bezpośrednia kontynuacja dobrej passy roku 2018, w którym firma także mogła pochwalić się wieloma osiągnięciami – 1 miejscem w organizowanym przez Ceneo rankingu najbardziej zaufanych sklepów internetowych w kategorii „Technologia”, obecnością w czołówce (4 miejsce) zestawienia przygotowanego przez Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA), analizujący polski rynek e-commerce, a także 1 miejscem tego zestawienia w kategorii produktów z działu laptopy. W rankingu gazety „Wprost”, notującym największe polskie firmy, umieszczono go zaś na 71 miejscu. Sukces na rynku komercyjnym docenili także jego partnerzy, miedzy innymi: Microsoft, HP i Dell, którzy przyznali mu liczne, biznesowe wyróżnienia.