Kompania Piwowarska z Listkiem CSR tygodnika „Polityka”

Informacja Prasowa - 01.06.2022
68

Kompania Piwowarska otrzymała Srebrny Listek CSR

Kompania Piwowarska z Listkiem CSR POLITYKI

Kompania Piwowarska otrzymała Srebrny Listek CSR w 11. edycji zestawienia dobrych praktyk tygodnika POLITYKA. Lidera rynku piwa doceniono za wprowadzone rozwiązania z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz za prowadzenie transparentnej polityki informacyjnej tych działań. Listki CSR POLITYKI wręczono podczas uroczystej gali 31 maja br.

Kompania Piwowarska otrzymała w tym roku Srebrny Listek CSR za działalność operacyjną, w której firma uwzględnia wszystkie kluczowe rozwiązania normy ISO 26000, bazuje na najlepszych lokalnych i globalnych praktykach zarządczych i stosuje międzynarodowe standardy. Istotnym elementem zarządzania jest także system zarządzania etyką oraz najwyższe standardy zarządzania personelem.

Od pierwszej edycji zestawienia Kompania Piwowarska otrzymała: pięć Srebrnych Listków CSR, pięć Złotych Listków CSR i Super Złoty Listek CSR.

Aby wziąć udział w zestawieniu, firmy musiały wypełnić ankietę online opracowaną na podstawie wytycznych normy ISO 26 000. W tej edycji plebiscytu oceniano działania firm w obszarach zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności i ładu korporacyjnego (ang. EnvironmentalSocial and GovernanceESG). Ze względu na sytuację na rynku oraz zaangażowanie firm i organizacji na rzecz Ukrainy, tygodnik ocenił również te działania. Pytania dotyczące wsparcia dla Ukrainy i uchodźców były jednym z dwóch obszarów realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDG’s). Drugim były kwestie odpowiedzialnej konsumpcji: pkt 12 SDG oraz klimatu pkt 13 SDG.

Do 11. edycji plebiscytu zgłosiło się 126 firm. Projekt powstał we współpracy z partnerami merytorycznymi: firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Comments

comments

68
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...