Kompania Domowa i Triple PR zacieśniają więzi

Informacja Prasowa - 01.07.2019
170

Kompania Domowa i Triple PR zacieśniają więzi

Warszawski inwestor i deweloper – Kompania Domowa – poszerza współpracę z Triple PR. Od 1 czerwca br. agencja odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe dla spółki, jak i poszczególnych inwestycji.

Dotychczasowe działania prowadzone przez Triple PR obejmowały tworzenia materiałów na kanały social media oraz projektową współpracę w zakresie Media Relations. Od maja Agencja jest odpowiedzialna doradztwo strategiczne, kompleksowe prowadzenie komunikacji z mediami oraz kanałów Social Media – Facebook i Instagram, a także koordynację sesji zdjęciowych. Zespół Agencji wspiera również dział marketingu Kompanii Domowej w tworzeniu materiałów sprzedażowych i bieżących działaniach promocyjnych.
Kompania_Domowa_Triple_PR.png

Kompania Domowa  to warszawski inwestor i deweloper, który buduje i prowadzi sprzedaż nowych mieszkań – domów wielorodzinnych, w najciekawszych miejscach w stolicy. Inwestycje wyróżnia dbałość o szczegóły, użyteczność i ciekawa architektura. Kompania Domowa jest wspólnym przedsięwzięciem Bogdana Żołnierzaka oraz Mariusza Sawoniewskiego. Bogdan Żołnierzak pracował m.in. dla międzynarodowych sieci handlowych, a jako Prezes Zarządu zarządzał grupą deweloperską Napollo (wcześniej Nap Invest), z powodzeniem działającą na rynku mieszkaniowym i komercyjnym. Mariusz Sawoniewski związany był zawodowo z giełdową grupą budowlaną Unibep S.A. oraz deweloperską Unidevelopment S.A, gdzie pełnił funkcje w zarządzie obu spółek.

Za realizację strategii komunikacji dla firmy po stronie Agencji odpowiada Magdalena Dymek, PR Manager wraz z zespołem.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Firma specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym, prowadzi projekty zarówno z zakresu brand, jak i korporacyjnego, przede wszystkim dla klientów z branży: marketingowej, nowoczesnych usług dla biznesu, FMCG i wnętrzarsko-budowlanej. Agencja posiada również w swoim portfolio usługi content marketingowe i szkolenia pozwalające lepiej zrozumieć istotę współczesnych mediów. Agencji zaufało już ponad 100 firm i marek.

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...