Komitet Organizacyjny Effie Awards 2021

Informacja Prasowa - 18.02.2021
201

Komitet Organizacyjny Effie Awards 2021

Komitet Organizacyjny Effie Awards 2021

16-osobowy Komitet Effie Awards rozpoczął pracę nad 22. edycją konkursu poświęconego efektywności marketingowej.

Komitet Organizacyjny Effie od lat współtworzą dyrektorzy zarządzający, stratedzy agencji członkowskich Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku, znaleźli się w nim przedstawiciele:

  • GroupM – Izabela Albrychiewicz, CEO
  • VMLY&R Poland – Michał Banaszewski, Chief Business Officer, Partner
  • One Eleven – Tomek Bartnik, Partner i Współwłaściciel/Strateg
  • Gameset – Piotr Bombol, Chief Strategy Officer
  • DDB – Jakub Eichelberger, Członek Zarządu, Deputy Managing Director
  • Wavemaker – Paweł Gala, CEO
  • Publicis Groupe – Marek Gargała, Board Member
  • Synergion – Michał Kociankowski, Dyrektor zarządzający
  • Starcom – Magda Kolenkiewicz, General Manager
  • Mediabrands – Justyna Mazur, Chief Client Relations Officer    
  • BBDO – Radek Miklaszewski, Business Development Director
  • Isobar – Krzysztof Mocek, CEO
  • PZL – Michał Nadgrodkiewicz, Dyrektor zarządzający
  • 2012 Agency – Barbara Niedziela, Strategy Director
  • Value Media – Rafał Wachnik, Chief Strategy Officer
  • Havas Media Group – Małgorzata Węgierek, CEO

Więcej o Komitecie Organizacyjnym na: https://awards.effie.pl/komitet/

Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu.

Wszyscy jesteśmy zgodni, co do potrzeby przeformatowania niektórych kategorii konkursowych oraz utworzenia nowych. Ostatni rok zmienił niemal wszystko, jeśli chodzi o komunikację marek, począwszy od wartości w przekazach, po kanały komunikacji. Przesunięcie osi działań marketingowych w kierunku
e-commerce, skupienie celu marek na pogłębianiu relacji społeczno-biznesowych czy w końcu rozwój komunikacji z pokoleniem Z, to tendencje, które znacząco wpłynęły na strategie komunikacji w firmach
w 2020 roku. Chcemy znaleźć odpowiednie miejsce dla takich kampanii w edycji Effie Awards 2021.
– podkreśliła Izabela Albrychiewicz CEO GroupM

Jednym z kluczowych zadań komitetu będzie także powołanie jury Effie 2021, które w tym roku będzie oceniało projekty, kampanie i rozwiązania biznesowe zrealizowane w Polsce w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2021 r.

Start 22. Edycji Effie Awards planowany jest na początek maja br. Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe
w czterech wyznaczonych terminach:

I termin:  04.05 – 24.05 (do godz.17:00 włącznie)

II termin: 24.05 (od godz.17:01) – 14.06 (do godz.17:00 włącznie)

III termin: 14.06 (od godz.17:01) – 05.07 (do godz.17:00 włącznie)

IV termin: 05.07 (od godz. 17:01) – 19.07 (do godz. 17:00 włącznie)

 

Więcej szczegółów wkrótce na https://awards.effie.pl/

Comments

comments

201
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...