KOMFORT z nowym konceptem sprzedażowym

Informacja Prasowa - 14.06.2019
111

KOMFORT z nowym konceptem sprzedażowym

Sieć sklepów KOMFORT rusza z konceptem wielkopowierzchniowych sklepów. Na Klientów czeka znacznie szersza oferta produktów wykończeniowych, a także dodatki do aranżacji i dekoracji wnętrz. Na terenie sklepów można skorzystać z usługi projektowania i profesjonalnego doradztwa w zakresie urządzania domu. Pierwszy modelowy sklep sieci mieści się na rogu Al. Krakowskiej i ul. Mineralnej w Warszawie.

Nowy sklep w Warszawie jest pierwszym, który w ofercie obok szerokiego wyboru podłóg, wykładzin, dywanów i drzwi posiada zupełnie nowe kategorie produktów – kuchnie oraz łazienki. Ponadto w sklepie można kupić również dekoracje oraz akcesoria, które dopełnią wnętrze każdego domu i może to być atrakcyjną niespodzianką dla Klientów KOMFORTU.

Nowy model biznesowy naszej sieci to rozwiązanie będące kontynuacją dotychczasowego rozwoju firmy oraz siostrzanych firm w ramach naszej Grupy. Do tej pory te koncepty funkcjonowały oddzielnie, a teraz postanowiliśmy połączyć je pod jednym szyldem i dachem. Chcemy, aby dobrze znana Klientom marka KOMFORT, była nowoczesna i w pełni odpowiadała na ich potrzeby. Naszym celem jest jakościowa zmiana procesu zakupowego, ułatwienie realizacji projektów związanych z remontem, a także dekoracją wnętrz, dzięki kompleksowej obsłudze. KOMFORT inspiruje, doradza, lecz także zapewnia wsparcie przy projektowaniu, transporcie oraz montażu podłóg, drzwi, kuchni, łazienek a nawet szaf – mówi Wojciech Kiestrzyń, Prezes Zarządu firmy.

Ogromną rolę w salonach nowego formatu odgrywają bardzo realistyczne aranżacje wnętrz, które najlepiej pozwalają wyobrazić sobie finalny wygląd naszej kuchni czy łazienki. Z pewnością będą doskonałą inspiracją dla wielu Klientów do atrakcyjnego oraz funkcjonalnego urządzenia pomieszczeń. W jednym miejscu możemy właściwie skompletować wszystkie potrzebne materiały wykończeniowe, meble, sprzęt oraz akcesoria i dekoracje do naszego domu.

Analiza trendów konsumenckich i potrzeb Klientów potwierdziły, że w obliczu remontów oraz zmian w aranżacji swojego mieszkania czy domu, Klienci potrzebują przede wszystkim kompletnych rozwiązań oraz kompleksowego wsparcia. Z reguły jest to duże wyzwanie i czas niełatwych decyzji, które podejmowane są raz na kilka lat. Dlatego chcemy ułatwić to zadanie naszym Klientom i z myślą o nich przygotowaliśmy tak kompleksowe rozwiązanie. Zgromadziliśmy w jednym miejscu nie tylko bogaty asortyment, ale pokazaliśmy go w bardzo realnej i atrakcyjnej formie, w dziesiątkach funkcjonalnych aranżacji. Ponadto służymy pomocą fachowych doradców oraz projektantów, którzy przygotują dla Klienta wizualizację jego wymarzonej kuchni bądź łazienki. Do tego świadczymy również usługi związane z montażem zakupionych u nas produktów. Dzięki temu Klient w jednym miejscu może zrealizować swój remont od A do Z.  – dodaje Michał Szlapański, Dyrektor Marketingu firmy.

Comments

comments

111
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...