Komfort stawia na inspiracje

Informacja Prasowa - 08.09.2016
41

Na stronie marki Komfort pojawiła się nowa contentowa zakładka „Inspiracje”

Na stronie znalazły się m.in. podłogowe porady i rozwiązania polskich blogerek oraz ambasadorki Komfortu, Doroty Szelągowskiej. 

Strona marki Komfort wzbogaciła się o nową contentową sekcję, w której sieć doradza i inspiruje swoich klientów.

Dobranie idealnej podłogi dla wielu osób stanowi wyzwanie. Nie zawsze potrafią wyobrazić sobie jak deska, panel, wykładzina czy nawet dywan będzie wyglądał we wnętrzu. Często nie wiedzą też jaką podłogę wybrać, by pasowała do stylu, w jakim aranżują swój dom. Ani jaki rodzaj podłogi najlepiej sprosta codziennym wyzwaniom. Ta sekcja jest odpowiedzią na wiele z tych dylematów. – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.

W zakładce „Inspiracje” na  www.komfort.pl znalazła się obszerna galeria wnętrz, pogrupowanych według najpopularniejszych stylów aranżacyjnych: nowoczesny, industrialny, vintage, skandynawski i klasyczny. Marka umieściła tam również podpowiedzi rozwiązań do pokoju młodzieżowego. Pojawiły się także pomysły na zagospodarowanie balkonu i tarasu. Do każdej inspiracji przypisano podpowiedzi produktów, które dostępne są w ofercie Komfortu – w tym również w działającym na stronie sklepie online. Dzięki temu klient może w łatwy i szybki sposób przejść od inspiracji do zakupu wybranego przez siebie produktu.

Marka zaprosiła do współpracy popularne polskie blogerki, które produkty Komfortu testowały w swoich domach. Jakie dywany i wykładziny wybrały i jak one prezentują się w zaaranżowanych przez nie wnętrzach? To również zobaczyć można w zakładce Inspiracje.

Odrębna sekcja poświęcona została poradom i pomysłom ambasadorki Komfortu – Doroty Szelągowskiej. Popularna dziennikarka i projektantka wnętrz podpowiada ciekawe rozwiązania, obala podłogowe mity, a także dzieli się zdjęciami ze swojego biura.

Zakładka „Inspiracje” dopełnia funkcjonalność naszego serwisu online. Klienci mogą poszukać w niej pomysłu na własną podłogę, przeczytać porady oraz podejrzeć, jak wnętrza aranżują inni. A jednocześnie na każdym kroku podpowiadamy im konkretne rozwiązania i produkty z naszej oferty. Dzięki temu w jednym miejscu mają pełną informację –  od inspiracji do zakupu, czy to online czy w sklepie stacjonarnym.  – podsumowuje dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.

Za stworzenie i administrowanie nową zakładką odpowiada dział marketingu Komfort. Współpracę z blogerkami koordynuje agencja Dune Public Relations.

Comments

comments

41
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...