Kolorowe jajka od marki „Zdrovo”

Informacja Prasowa - 11.04.2019
288

Kolorowe jajka od marki „Zdrovo”

Kolorowe jajka od marki „Zdrovo”

Z okazji zbliżających się świąt Wielkiej Nocy, marka polskich jaj Zdrovo, należąca do lidera w produkcji jaj konsumpcyjnych w Polsce, „Ferm Woźniak”, przygotowała specjalną linię, bezpośrednio gotowych do spożycia jajek, w różnokolorowych skorupach.

– Święta wielkanocne to bardzo radosny, wiosenny okres, jednakże obserwując naszych konsumentów, widzimy, że nie zawsze mają czas, aby przygotowywać je od a do z. Chcieliśmy ułatwić im ten proces, stąd pomysł na gotowe do spożycia jaja w kolorowych skorupach – mówi Małgorzata Kuriata, dyrektor działu handlowego i marketingu w „Fermy Drobiu Woźniak”. Trend convenience mocno rozwija się na rynku spożywczym – konsumenci cenią sobie wygodę zakupów, a produkty ready-to-eat zaczynają stanowić mocny element prawie każdego koszyka zakupowego.

Technologia produkcji gotowych do spożycia kolorowych jajek jest dosyć prosta. Jaja mają swoją naturalną powłokę, która chroni je przed dostępem mikroorganizmów i gwarantuje świeżość.

Podczas gotowania ta naturalna powłoka jest zmywana, pory się otwierają, jednakże zaraz są zamykane przez farbę, która je zabarwia. Dzięki temu jaja pozostają nadal świeże. Dodatkowo, proces gotowania, wydłuża ich świeżość.

Stosowane barwniki są bezpieczne dla zdrowia konsumentów i dopuszczone do kontaktu z żywnością. Producent barwników deklaruje, że jego produkt jest zgodny z przepisami prawa. Deklaracje zgodności dotyczą praktycznie wszystkich dziedzin – nie tylko żywności. Wyniki badań i testów producenta barwników są zgodne z wymaganiami rozporządzenia UE 1333/2008 o dodatkach do żywności.

Marka polskich jaj Zdrovo promuje jajo jako doskonały posiłek dla wszystkich, jednocześnie edukuje swoich klientów o zdrowotnym potencjale takiego posiłku. Rozwiewa wątpliwości, inspiruje i zachęca do wykorzystywania jajek w kuchni jak również w domowej kosmetyce.

 – W Fermach Woźniak skupiamy się na jaju, jesteśmy jego propagatorami, niezależnie od trendów, jednakże cały czas obserwujemy naszych konsumentów i w ramach naszego podstawowego produktu, staramy się proponować ciekawe rozwiązania kulinarne. Gotowane i kolorowe jaja, tak popularne na zachodzie czy w krajach pozaeuropejskich to jeden z punktów naszej edukacji i inspiracji. Cieszymy się, że polscy konsumenci są otwarci i wybierają mniej standardowe rozwiązania, gdzie w przypadku jaj – podstawowego produktu spożywczego – to nie jest oczywiste –  komentuje dyr.  Małgorzata Kuriata.

 *****

 Fermy Woźniak to lider produkcji krajowej i jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europie. Firma istnieje na rynku od 1986 r. Posiada w pełni zintegrowany system produkcji jaj konsumpcyjnych w cyklu zamkniętym oraz własną flotę ponad 200 pojazdów ciężarowych o normach emisji EURO 5 i EURO 6 z naczepami typu chłodnia czy cysterna-silos. Ponadto, firma prowadzi skup zbóż w trzynastu punktach na terenie zachodniej Polski oraz posiada mieszalnię pasz. Kontrola na każdym etapie procesu – od stad rodzicielskich, wylęgarni i odchowu niosek, przez wytwórnię wysokogatunkowej paszy, po pakowanie i transport jaj, zapewnia najwyższą jakość produktów. Bogaty asortyment uwzględnia jaja białe i brązowe różnych rozmiarów, produkty specjalne – jaja ściółkowe, jaja królewskie, jaja smakowite oraz jaja z datą zniesienia. Fermy Woźniak to także dwa centra logistyczne na potrzeby realizacji dostaw oraz nowoczesne rampy, zapewniające szybki przeładunek towaru. Gwarancją jakości produktu końcowego jest pierwszy na rynku i autorski system kontroli EGGiDA oraz certyfikaty IFS, BRC czy Agrovert. Firma została m.in. dwukrotnie wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta, złotym godłem Konsumenckiego Lidera Jakości oraz Orłem Eksportu województwa wielkopolskiego.  Nowo wprowadzona marka ZDROVO otrzymała wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości – Debiut 2018. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Żylicach nieopodal Rawicza.

 Więcej informacji:

http://fdw.pl/pl

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...