Kolejny tydzień dominacji skoków narciarskich w telewizji

Redakcja PR - 30.01.2017
143

Niedzielny konkurs skoków narciarskich z największą widownią telewizyjną w minionym tygodniu

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w minionym tygodniu, podobnie jak w poprzednim, najchętniej oglądanym programem telewizyjnym był transmitowany w niedzielę na TVP1 konkurs skoków narciarskich. Spośród wszystkich osób, które w tym czasie zasiadały przed telewizorami, aż 45,72% wybrało rozgrywany w niemieckim Willingen konkurs.

Niedzielny konkurs obejrzało w TVP1 aż 6 425 896 osób. Drugim najczęściej wybieranym programem wśród ogółu telewidzów był poniedziałkowy odcinek „M jak miłość”, który obejrzało 5 957 561 widzów. Na trzecim miejscu znalazło się natomiast studio sportowe poprzedzające odbywający się w niedzielę konkurs w skokach narciarskich z widownią 5 483 383 osób.

skoków

Wśród widzów z grup wiekowych 16-49 i 16-59 pierwsze i trzecie miejsce wśród najchętniej oglądanych programów wyglądały identycznie. Co ciekawe, na drugiej pozycji także znalazł się serial „M jak miłość”, ale był to odcinek wtorkowy, a nie poniedziałkowy, jak w przypadku ogółu widzów (tabela wyżej).

skoków

skoków

Najpopularniejszą stacją telewizyjną w ubiegłym tygodniu wśród ogółu telewidzów była TVP1, której udział w rynku wyniósł 11,49%. Na drugim miejscu znalazł się Polsat (10,54% SHR), a na trzecim TVN (9,21% SHR).

skoków

W grupie komercyjnej 16-49, najchętniej oglądaną stacją był Polsat, który w tym tygodniu zamienił się miejscami z TVN. Na trzecim miejscu wśród najczęściej wybieranych stacji znalazła się TVP1.

skoków

Wśród widzów z grupy 16-59, pierwsza trójka najczęściej oglądanych stacji telewizyjnych wygląda tak samo, jak w przypadku widzów 16-49, czyli są to kolejno: Polsat, TVN i TVP1.

skoków

Źródło danych: Nielsen Audience Measurement; opracowanie publicrelations.pl

Zobacz też:

Niedzielny konkurs skoków narciarskich w Zakopanem przyciągnął prawie 6,8 mln widzów

Comments

comments

143
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...