Przetarg na Full Service już opublikowany
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML wraz z partnerami oraz przedstawicielami Reklamodawców przekazali do publikacji kolejny rozdział Białej Księgi: Przetarg na Full Service zawierający dobre praktyki i najlepsze standardy dla tego obszaru.
Rozdział zawiera przygotowane przez obie strony (Klientów i Agencje) rekomendacje i wskazówki, wzorcowe narzędzia oraz dokumenty przetargowe z myślą o efektywności komunikacji marketingowej.
Materiał obejmuje wiele zagadnień istotnych dla efektywności zakupu i realizacji komunikacji Full Service oraz kosztów i wyników przetargów w tej kategorii.
W rozdziale znalazły się m.in. wytyczne takie jak:
– źródła dla budowania wiedzy o rynku Agencji Full Service;
– zapytanie o informację RFI (Request For Information) w kategorii Full Service;
– rekomendowane modele przetargów Full Service;
– szczegółowy harmonogram i minimalny czas w przetargu Full Service;
– efektywna komunikacja w przetargach – Brief, indywidualny de-Briefing, sesje kierunkowe;
– kryteria i wagi ocen w przetargach Full Service;
– terminy płatności i koszt pieniądza w czasie;
– opłaty za udział w przetargu;
– ochrona praw autorskich w przetargu.
Cały rozdział znajduje się tutaj.