Nowy rozdział Białej Księgi

Redakcja PR - 11.10.2018
264

Przetarg na Full Service już opublikowany

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML wraz z partnerami oraz przedstawicielami Reklamodawców przekazali do publikacji kolejny rozdział Białej Księgi: Przetarg na Full Service zawierający dobre praktyki i najlepsze standardy dla tego obszaru.

Rozdział zawiera przygotowane przez obie strony (Klientów i Agencje) rekomendacje i wskazówki, wzorcowe narzędzia oraz dokumenty przetargowe z myślą o efektywności komunikacji marketingowej.

Materiał obejmuje wiele zagadnień istotnych dla efektywności zakupu i realizacji komunikacji Full Service oraz kosztów i wyników przetargów w tej kategorii.

W rozdziale znalazły się m.in. wytyczne takie jak:

– źródła dla budowania wiedzy o rynku Agencji Full Service;

– zapytanie o informację RFI (Request For Information) w kategorii Full Service;

– rekomendowane modele przetargów Full Service;

– szczegółowy harmonogram i minimalny czas w przetargu Full Service;

– efektywna komunikacja w przetargach – Brief, indywidualny de-Briefing, sesje kierunkowe;

– kryteria i wagi ocen w przetargach Full Service;

– terminy płatności i koszt pieniądza w czasie;

– opłaty za udział w przetargu;

– ochrona praw autorskich w przetargu.

Cały rozdział znajduje się tutaj.

Comments

comments

264
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...