string(99) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png');"
string(73) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png"
Kolejne agencje z nad Wisły mają szanse na Lwa
Na shortlisty dostały się trzy polskie agencje Bardzo, FCB i DDB&tribal. Łącznie otrzymały sześć nominacji. Czy w najbliższym czasie Polacy znów otrzymają nagrodę?
Agencja Bardzo jest nominowana do Film Craft, w aż trzech podkategoriach: „Direction”, „Casting” i „Script”. Agencja taki sukces zawdzięcza reklamie „English for beginners” dla Allegro.
Reklama opowiada historie dziadka, który z wielkim trudem uczył się języka angielskiego po to, by móc porozmawiać ze swoją wnuczką. Spot świetnie wpasował się w okres emisji- wypadał przed świętami Bożego Narodzenia. Kampania zakończyła się wielkim sukcesem. Reklama na YouTube nabiła 13 971 621 wyświetleń.
W podkategorii „Script” zmierzy się również reklama „Fly” agencji DDB&Tribal Warszawa
Agencja FBC Warsaw jest nominowana do „Use of Radio&Audio as a Medium” i „Use of Audio Technology”. Za „Smart bell” dla Axa Polska.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...