Kolejne agencje z nad Wisły mają szanse na Lwa

Redakcja PR - 23.06.2017
17

Kolejne agencje z nad Wisły mają szanse na Lwa

Na shortlisty dostały się trzy polskie agencje Bardzo, FCB i DDB&tribal. Łącznie otrzymały sześć nominacji. Czy w najbliższym czasie Polacy znów otrzymają nagrodę?

Agencja Bardzo jest nominowana  do Film Craft, w aż trzech podkategoriach: „Direction”, „Casting” i „Script”. Agencja taki sukces zawdzięcza reklamie „English for beginners” dla Allegro.

Reklama opowiada historie dziadka, który z wielkim trudem uczył się języka angielskiego po to, by móc porozmawiać ze swoją wnuczką. Spot świetnie wpasował się w okres emisji- wypadał przed świętami Bożego Narodzenia. Kampania zakończyła się wielkim sukcesem. Reklama na YouTube nabiła 13 971 621 wyświetleń.

W podkategorii „Script” zmierzy się również reklama „Fly” agencji DDB&Tribal Warszawa

Agencja FBC Warsaw jest nominowana do „Use of Radio&Audio as a Medium” i „Use of Audio Technology”. Za „Smart bell” dla Axa Polska.

 

Comments

comments

17
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...