Kolejna odsłona kampanii Rainbow „Wakacje dla odmiany” na Wakacje 2017

Informacja Prasowa - 28.10.2016
101

"Polska Strefa" podczas "Wakacji dla odmiany" z Rainbow

24 października wystartował kolejny etap kampanii Rainbow dotyczący Wakacji 2017, tym razem nawiązujący do nowego produktu – „Polska Strefa”. Klienci mogą się dowiedzieć, że wypoczynek za granicą może być naprawdę tani, do tego „dla odmiany” pełen rozrywki na dobrym poziomie.

Kampania zrealizowana dla Rainbow przez Fat Baby, TWIN-a i Blueway Com jest kontynuacją konceptu „Wakacje dla odmiany”. Tym razem jednak „dla odmiany” proponowany jest odbiorcy wypoczynek w „Polskiej Strefie”, który można kupić w niezwykle atrakcyjnej cenie, a do tego poczuć się jak w domu.

Rolą pierwszego spotu było zachęcenie Klientów do zafundowania sobie i swojej rodzinie wypoczynku – dla odmiany od codziennej rutyny. Tym razem, za pośrednictwem pewnego symbolu, jakim jest „schabowy” zachęcamy do wakacji dla odmiany w „Polskiej Strefie”. Tutaj nikt się nie będzie nudził, dzięki wielu popołudniowym i wieczornym atrakcjom, animacjom, fimom i konkursom, dla odmiany – od plażowania, czy zwiedzania. W naszym zamyśle – to strefa dobrej zabawy i rozrywki, w której każdy jest mile widziany. Zapraszamy wszystkich, którzy są w okolicy – nie chcemy niczego wydzielać ani odgradzać – za to chcielibyśmy stworzyć miejsce do którego chce się przyjść bo wiadomo, że co wieczór coś tam się fajnego dzieje – mówi Emilia Bratkowska-dyrektor marketingu w Rainbow.

Kampania obejmuje spoty emitowane w telewizji, VOD, kampanię w internecie oraz materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz TWIN, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com. Ofertę z „Wakacjami dla odmiany” w „Polskiej Strefie” można znaleźć na: http://r.pl/polska-strefa

Comments

comments

101
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...