Kolejna fala klientów facebookowych w Synertime

Informacja Prasowa - 08.06.2017
166

Kolejna fala klientów facebookowych w Synertime

8 nowych klientów od początku 2017 roku – to bilans pokazujący dynamikę rozwoju działu digital warszawskiej agencji Synertime. Do grona kanałów facebookowych dołączyły profile fanpage takie jak: Fundacja Lotto, Kocham sery, Modus Sun, Powermat – Żyj na 100%, RUCH, Serenada, SpyroSoft i Warsztat Zdrowia.

Wśród wszystkich nowych klientów Synertime dokładnie połowa to profile, które agencja przejęła jako kanały funkcjonujące już kilka lat. Zarówno Fundacja Lotto, Serenada, Kocham Sery czy RUCH są markami, które wcześniej budowały społeczność samodzielnie lub pod opieką innej agencji. Tymczasem pozostałe profile – Modus Sun, Powermat – Żyj na 100%, SpyroSoft i Warsztat Zdrowia – są fanpage’ami nowopowstałymi. W każdym przypadku zespół socialmediowy Synertime zapewnia im profesjonalną moderację, harmonogramy postów, zarządzanie reklamami oraz opiekę graficzną i copywriterską.

Wszystkie 8 profili są prowadzone przez Synertime na zasadzie stałej miesięcznej obsługi, a nie projektowo. Zespół social mediowy agencji liczy obecnie 5 osób, na jego czele stoi Andrzej Salski – manager z 7-letnim doświadczeniem zawodowym w branży interaktywnej, który raportuje bezpośrednio do prezes agencji Barbary Labuddy-Krysztofczyk.

Zespól digitalowy agencji Synertime jest teraz szczególnie aktywny, w planach ma już powiększanie teamu o kolejnych specjalistów. Świadomi właściciele firm rozumieją, że w dobie wszechobecnej digitalizacji aktywność w mediach społecznościowych ma ogromne znaczenie dla rozwoju marki – mówi Barbara Labudda-Krysztofczyk, prezes Synertime. To także w tej chwili najszybsza i bezpośrednia droga dotarcia do klienta. Ogromnie się cieszę, że kolejne fantastyczne marki powierzyły nam tak ważne zadanie. Jesteśmy pełni pomysłów, zespół Andrzeja Salskiego cechuje profesjonalizm i odwaga w sięganiu po nowatorskie rozwiązania – mówi Labudda-Krysztofczyk.

 

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...