Kolaż jako narzędzie komunikacji platformy Domodi.p

Informacja Prasowa - 08.03.2019
110

Kolaż jako narzędzie komunikacji platformy Domodi.p

Kolaż jako narzędzie komunikacji platformy Domodi.pl

Z okazji Dnia Kobiet platforma Domodi.pl przygotowała wyjątkowe plakaty z kolażem Agaty Rek w roli głównej. Kolaż to artystyczna forma, która ostatnimi czasy znacznie zyskała na popularności, przede wszystkim w branży fashion oraz home&decor.

Święta typowe i nietypowe to czas, kiedy marki prześcigają się w pomysłach na prezenty dla swoich partnerów. Wyzwaniem jest przygotowanie upominku, który nie będzie kolejnym brandowanym gadżetem. Marki projektują zatem wysyłki, które niosą ze sobą motywujące przesłania lub emocje. Na taką formę komunikacji postawiło w tym roku Domodi.pl, projektując skupiony na kobiecie i jej pięknie kolaż. Główna zasadą tej techniki jest łączenie ze sobą pozornie niepasujących elementów, tak, aby tworzyły ciekawą i intrygującą kompozycję. Kolaż dla platformy stworzyła polska artystka, która mieszka i projektuje w Stanach Zjednoczonych.

Projekt, który przygotowała dla nas Agata Rek nawiązuje do autentycznego piękna kobiety, siły i delikatności zarazem. Mimo zmieniających się kanonów piękna na przestrzeni epok, kobiece ciało nie przestaje fascynować i inspirować. Kolażem, w formie plakatu, obdarowujemy bliskie naszej marce kobiety. Chcemy, aby spojrzały na siebie z podziwem i zachwytem. Wybrałyśmy właśnie tą formę komunikacji, ponieważ każdy interpretuje kolaż w nieco inny, tożsamy dla niego sposób – a o to nam właśnie chodziło – tłumaczy Martyna Głowińska Marketing i PR Manager w Grupie Domodi.

To pierwsze wyjście komunikacyjne marki w tym roku. Na kolejne miesiące Domodi.pl planuje zintensyfikowanie działań wizerunkowych i zmiany, o których niebawem poinformuje.

Comments

comments

110
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...