Kobiety są wściekłe – jak nie robić reklam

Redakcja PR - 12.12.2017
78

Kobiety są wściekłe - jak nie robić reklam

Rok 2017 obfitował w wiele niesmacznych i kontrowersyjnych reklam. Kto by pomyślał, że na deser otrzymamy prawdziwą „perełkę”. Śmiało można postawić tezę mówiącą, iż Wish.com zafundował nam cenną lekcję o tym jak nie robić kampanii reklamowych.

Firma ta zajmuje się sprzedażą rajstop w dużych rozmiarach. I to właśnie one rozjuszyły kobiety, a dokładnie reklama z nimi. Tradycyjny sposób marketingu takich produktów zakłada prezentowanie ich na modelkach plus-size. Dzięki czemu konsument może zobaczyć jak ubranie wygląda na ciele.

Inną koncepcję marketing miał Wish.com na ich stronie pojawiły się zdjęcia szczupłych modelek ubranych w rajstopy o dużych rozmiarach rozciągających je rękoma.

Te obrazki wywołały fale oburzenia wśród płci pięknej. I słusznie. Firma, która sprzedaje takie produkty powinna umieć odpowiednio je reklamować. W tym przypadku wszystko wskazuje na to, że twórcy kampanii nie chcieli pokazać modelek plus-size . Dlaczego? Nie wiadomo. Jedno jest pewne – Wish.com nie popisał się taktem. Zamiast zwiększyć sprzedaż zezłoszczono klienta.

Comments

comments

78
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...