Kobieca siła i piękno w konkursie Dermiki
Marka kosmetyczna zachęca kobiety do podzielenia się historiami o swoich wyjątkowych momentach w życiu. Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest agencja reklamowa Hand Made. Akcja „Kobieca historia. Siła i piękno” wspierana jest kampanią reklamową, przygotowaną i realizowaną przez dom mediowy UM we współpracy z Bauer Media Group.
Dermika rusza z wyjątkowym konkursem „Kobieca historia. Siła i piękno”. Jego przedmiotem są historie kobiet, które pokazują momenty z ich życia, dzięki którym poczuły się piękne i silne.
Nagrodą w konkursie jest sesja fotograficzna dla czterech laureatek, wykonana przez mistrzynię polskiej fotografii, piękną i silną kobietę – Lidię Popiel. Efekty sesji będzie można podziwiać na łamach „Twojego Stylu” w październiku br.
Aby wziąć udział w konkursie należy kupić dowolny produkt marki Dermika i zamieścić swoją opowieść na stronie www.kobiecahistoria.pl w okresie od 30 kwietnia do 15 lipca br.
Akcję konkursową wspierać będą blogerki, takie jak m.in. Tekstualna czy Worqshop, które zgodziły się podzielić swoją historią. One również będą zachęcać do udziału w konkursie.
Konkurs Dermiki będzie wspierany kampanią w mediach, przygotowaną i zrealizowaną przez dom mediowy UM, we współpracy z Bauer Media Group. W ramach promocji np. magazyn „Twój Styl” oraz styl.pl przeprowadzą wśród swoich czytelniczek ankietę dotyczącą kobiecego piękna oraz siły i w nadchodzących miesiącach opublikują raport na ten temat.