Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” wybrała Komitet Sterujący

Informacja Prasowa - 20.08.2019
195

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” wybrała Komitet Sterujący

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” podczas swojego pierwszego spotkania organizacyjnego wybrała Komitet Sterujący, który będzie zarządzał jej pracami. W skład Komitetu weszli eksperci ze strony marketerów z najważniejszych sektorów reklamowych: retailu, farmacji, branży spożywczej, kosmetyczno-detergentowej, telekomunikacyjnej, agd, motoryzacyjno-paliwowej i finansowej. Pierwszym zadaniem, nad którym pochyli się Koalicja pod przewodnictwem Komitetu, jest opracowanie merytorycznych oczekiwań marketerów wobec systemu badań konsumpcji mediów w Polsce.

Eksperci, którzy kierują pracami Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań”, to:

– Małgorzata Dzięgielewska-Sojka (Play),

– Aleksandra Gawlas-Wilińska (Henkel Polska),

– Jerzy Hołub (Mastercard),

– Rafał Jakubowski (mBank),

– Szymon Jóźwiak (Philips Polska),

– Ewelina Kraskowska (USP Zdrowie),

– Irena Pobłocka (Grupa Lotos),

– Izabela Pontus (Grupa Maspex),

– Dorota Wrotek-Gut (Jeronimo Martins)

 

Cały czas jesteśmy otwarci na to, by do Komitetu dołączyły kolejne osoby, zarówno z obecnego grona członków Koalicji, jak i spośród tych, którzy rozważają dołączenie do naszej grupy  – zauważa Małgorzata Dzięgielewska-Sojka z Play – Chciałabym podkreślić, że do Koalicji, a tym samym prowadzonych przez nią prac, może włączyć się każdy marketer– dodaje.

 

Dokładny harmonogram i sposób opracowania briefu marketerów dotyczącego nowego badania mediów będzie gotowy jeszcze w sierpniu.

 

Gdy wszystkie ustalenia dotyczące sposobu prac i harmonogramu zostaną potwierdzone, planujemy poinformować o nich rynek. Podstawą działania Koalicji jest pełna transparentność prowadzonego przez nas procesu– podkreśla Jerzy Hołub z Mastercard.

 

W skład Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań” wchodzi obecnie 40 ekspertów pracujących w firmach takich jak Bank Millenium, BNP Paribas Bank Polska, COTY, Decathlon, Eurobank, FCA Group, Grupa Lotos, Grupa Maspex, Henkel Poland, Jeronimo Martins (Biedronka), Jeronimo-Martins (Hebe), McDonald’s Polska, MARS, Mastercard, mBank, Media Saturn, Mitsubishi Motors, Philips Polska, Play,

Santader Bank SA, USP Zdrowie, Volksvagen Group (Seat), Wedel i Visa. Grono ekspertów zrzeszonych w tej grupie cały czas powiększa się.

Wsparcia organizacyjnego udziela tej inicjatywie biuro IAA Polska.

Comments

comments

195
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...