Klikalność wideo w I części „Start NaGranie”

Redakcja PR - 23.11.2018
20

Nowatorska mechanika konkursowa

85% odwiedzających stronę internetową konkursu muzycznego „Start NaGranie” uruchomiło nagrania wideo uczestników, a co siódma z tych osób oddała na nich swój głos, klikając w odpowiedni tag w oknie wideo. Talent show Programu 3 Polskiego Radia, którego druga część rozpocznie się dziś wieczorem, to pierwszy w historii konkurs, w którym głosowanie odbywa się w ten sposób.

W konkursie uczestniczą soliści i zespoły, a ich nagrania prezentowane są na antenie Trójki oraz w mediach społecznościowych i – w formie interaktywnego wideo – na stronie startnagranie.pl. Publiczność oddaje głosy poprzez kupowanie tych nagrań, a dzieje się to za pomocą interaktywnego wideo platformy Tagmax.

 

 

 

„Efekty wdrożonej przez nas nowatorskiej mechaniki konkursowej są bardzo dobre i potwierdzają analizy przedstawiane przez autorytety wideo marketingu – chętnie wchodzimy w interakcje z materiałami wideo online, jeśli tylko jest taka możliwość” – mówi Radosław Sosnowski, Managing Partner w Tagmax – „Użytkownicy nie tylko w zdecydowanej większości oglądali nagrania, ale i chętnie oddawali swoje głosy – z pewnością jednym z decydujących czynników był fakt, że nie musieli przy tym wychodzić okna wideo. Aż co piąta z tych osób kliknęła we wszystkie umieszczone w nagraniach tagi, wchodząc w ten sposób we wszystkie możliwe interakcje z materiałem wideo. Jesteśmy przekonani, że to jedna z kilku świetnych wiadomości dla branży marketingowej”.

W pierwszych, eliminacyjnych odcinkach „Start NaGranie” wystąpiło 35 wykonawców wyłonionych przez jury spośród ponad 1400 debiutantów, którzy zgłosili się do konkursu. W każdym odcinku zaprezentowało się po pięciu wykonawców, z których jury wybrało zwycięzców: Próżnia, James Button Band, Killedbycar, Pragma, Hash Cookie, IGNU i Szklane Oczy. W drugiej części talent show, która rozpocznie się dziś o godz. 22.05, zaprezentuje się po pięciu wykonawców, liderów rankingu sprzedaży. 

Do finału dostanie się trójka wykonawców, którzy zbiorą największą ilość pieniędzy ze sprzedaży swoich piosenek. Odbędzie się on 21 grudnia w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej, każdy uczestnik wykona po dwa utwory.

„Wszyscy twórcy walczący o zwycięstwo muszą nie tylko udowodnić swój muzyczny talent, ale również swoje zdolności promocyjne” – podkreśla Bartek Jastrzębowski, reżyser i pomysłodawca konkursu oraz współtwórca platformy Tagmax.

W jury talent show zasiadają Hirek Wrona, Ania Rusowicz, Wojtek Mazolewski, Ten Typ Mes i dyrektor Agencji Muzycznej Polskiego Radia Piotr Nagłowski. Nagrodą jest sesja nagraniowa i wydanie płyty przez Agencję Muzyczną Polskiego Radia.

Tagmax wzbogaca wideo o klikalne (statyczne lub ruchome) tagi, dzięki którym widz pozyskuje nowe informacje i może wykonywać dodatkowe czynności (czytać, oglądać, kupować, głosować itp.) bezpośrednio z poziomu  filmu – bez wychodzenia z okna wideo. Tę technologię wdraża już m.in. platforma motywacyjna one2tribe, która w ten sposób wzbogaci swoje elektroniczne szkolenia realizowane dla kilkudziesięciu firm w Polsce i zagranicą. 

Comments

comments

20
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...